وزیر کشور سه‌شنبه هفته جاری با حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس پاسخگوی سوال حبیب برومند داش قاپو نماینده پارس آباد و بیله سوار خواهد بود.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه (۱۲ آذر) نشستی مشترک با فرماندهی سازمان بسیج و بازدید از عملکرد برنامه‌ای شجره طیبه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، صبح روز دوشنبه (۱۳ آذر) ادامه بررسی طرح مدیریت خدمات شهری و مسائل و مشکلات کارکنان شرکت کشت وصنعت مغان در دستور کار کارگروه اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی قرار می‌گیرد.

علاوه بر این در روز دوشنبه کارگروه اداری و استخدامی کمیسیون اجتماعی نیز ادامه اصلاح سیاست‌های جمعیتی وحمایت از خانواده را بررسی می‌کند.

طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار (اعاده شده از شورای نگهبان) و لایحه اساسنامه کمیسیون  دامپزشکی سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) از جمله طرح‌هایی است که نوبت عصر روز سه‌شنبه در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مصطفی محمدنجار، وزیر کشور سه شنبه (۱۴ آذر) به منظور پاسخگویی به سوال برومند نماینده پارس‌آباد و بیله سوار در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر می‌شود.

همچنین  در روز سه‌شنبه، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  نیز در کمیسیون اجتماعی حاضر شده و به سوال فتح‌الله حسینی نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌غرب پاسخ می‌دهد.

در همین راستا، در ادامه برنامه هفته جاری کمیسیون اجتماعی مجلس، هیئت رئیسه، چهارشنبه تشکیل جلسه می‌دهند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: کمیسیون ، مجلس ، وزیر کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار