باندهاي خلافکار در شهر شيکاگو آمريکا خيابان هاي اين شهر را به ميدان جنگ تبديل کرده اند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه سي بي اس نيوز ؛ هم اکنون جنگ ادامه دارد اما اين جنگي است که در داخل آمريکا در جريان است زيرا باندهاي خلافکار خيابان هاي شيکاگو را به ميدان جنگ تبديل کرده اند و هيچ نشانه اي هم دال بر توقف خشونت در شيکاگو مشاهده نمي شود.

براساس اين گزارش، بسياري از مناطق شيکاگو درگير جنگ باندهاي خلافکار شده اند. فقط در روزهاي اخير چهارده نفر از ساکنان اين شهر هدف قرار گرفته اند که از ميان آنها دو نفر کشته شده اند. تاکنون در سالجاري بيش از دو هزار و سيصد و شصد و چهار بار درگيري در شيکاگو به وقوع پيوسته است و چهارصد و هشتاد و هفت نفر هم کشته شده اند.

گروه هاي خلافکار در شيکاگو براي گسترش حوزه فعاليت خود، بدست آوردن مواد مخدر و پول با هم مبارزه مي کنند.پليس شيکاگو با افزايش گشت زني در خيابان ها بويژه در مناطق فعاليت و حضور گروه هاي خلافکار و ايجاد مراکز اطلاعاتي و پيگيري مجرمان تلاش مي کند از ميزان خشونت ها در اين شهر بکاهد.

سالجاري تعداد مجرماني که در شيکاگو بازداشت شده اند دو برابر بيشتر از تعداد خلافکاران بازداشت شده در نيويورک و لس آنجلس بوده است. خشونت در شهر شيکاگو چندان بالا است که در جريان خاکسپاري قربانيان خشونت هاي گروه هاي خلافکار در اين شهر پليس ناچار است در اين مراسم حضور داشته باشد تا از وقوع درگيري در اين مراسم جلوگيري کند.
برچسب ها: باند ، خیابان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار