تظاهرات موافقان و مخالفان محمد مرسی در مصر ادامه دارد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، تظاهرات موافقان و مخالفان محمد مرسی رئیس جمهور مصر همچنان ادامه دارد. درحالیکه این تظاهرات ادامه دارد برخی دستفروشان نسخه هایی از پیش نویس قانون اساسی جنجال برانگیز مصر را به فروش گذاشتند تا تظاهرکنندگان با مطالعه این نسخه ها از جزئیات آن مطلع شوند.
مراسم تشییع جنازه سه نفر از طرفداران اخوان المسلمین هم که در درگیری های اخیر مصر کشته شده بودند، برگزار شد.
یکی از تظاهر کنندگان مخالف محمد مرسی رئیس جمهور مصر گفت:
« محمد مرسی در واقع دیروز سخنرانی نکرد. همه آنچه که محمد مرسی گفت این بود که اطلاعات مهمی را منتشر خواهد کرد. سخنرانی وی در واقع خطاب به طرفداران خودش در اخوان المسلمین بود. سخنرانی وی در واقع یک خطبه برای طرفدارانش بود. از این رو اکنون راهبرد ما این است که درخواست کنیم محمد مرسی به علت خیانت محاکمه شود. محمد مرسی کشور را دچار اختلاف کرده است. وی تلاش می کند جنگ داخلی ایجاد کند. وی مصمم به اجرا کردن حکم ریاست جمهوری است که خودش صادر کرده است.فردی دیگر که از طرفداران محمد مرسی بود گفت:
 باید یک همه پرسی برگزار شود. آیا لیبرال ها خواستار دمکراسی نیستند؟ آیا آنها خواستار دمکراسی نیستند؟ آیا آنها با آنچه که در صندوق رای می گذرد موافق نیستند؟اگر صندوق رای با قانون اساسی موافقت کند آنگاه ما نیز موافقت خواهیم کرد هر چند که مفادی از آن قانون، علیه اسلام باشد. ما خواستار ثبات هستیم اما تظاهرکنندگان درهر دو طرف خواستار ثبات نیستند.
برچسب ها: بین الملل ، مرسی ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار