عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: زندان‌هاي گوانتانامو و ابوغريب از نمونه حقوق بشر و دموكراسي غربي هستند.

آيت‌الله عباس علي سليماني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واكنش به گزارش مغرضانه احمد شهيد گزارشگر سازمان ملل، گفت: دو سرمايه گران‌بها يعني اعتقادات معنوي و كرامت و منزلت انساني براي جامعه ايرانيان از اهميت فراواني برخوردار است.

عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: اگر منشور كوروش را به عنوان سندي تاريخي، حقوق بشري كه امروز جهان مدعي آن است در اين منشور به خوبي وجود دارد.

وي با بيان اينكه دين اسلام بالاترين جايگاه را براي حقوق انسان‌ها در نظر گرفته است، ادامه داد: دين مبين اسلام علاوه بر رعايت و توجه به حقوق انسان‌ها، حقوق حيوانات را نيز محترم مي‌شمارد.

آيت‌الله سليماني تاكيد كرد: نمونه دموكراسي و حقوق بشر غربي را در زندان‌هاي گوانتانامو و ابوغريب مي‌توان به خوبي مشاهده كرد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه غرب بي‌بندو باري و اهانت به مقدسات را به عنوان نمونه‌هاي  رعايت حقوق بشر در نظر مي‌گيريد و هر كشور كه در مقابل اين اقدامات آنان بايستد به نقض حقوق بشر متهم مي‌شود، تصريح كرد: اقليت‌هاي ديني و مذهبي در جمهوري اسلامي ايران از آزادي‌ كامل ديني و مذهبي برخورداند اما در جوامع غربي با مسلمانان بدترين رفتارها صورت مي‌گيرد.

آيت‌الله سليماني خاطر نشان كرد: گزارشگر سازمان ملل گزارش خود را براساس اطلاعات منابع صهيونيستي و آمريكايي مي‌نويسد و گزارش وي بي پايه و اساس است و براي ملت‌هاي آزاده جهان قابل پذيرش نيست.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مجلس ، خبرگان ، رهبری ، گزارش ، احمد ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار