ساده سازي روند امور و فرآيند مقدماتي پيش از فعاليت سرمايه گذاران، جلب اعتماد و ماندگاري آنان در بازارهاي داخلي را به دنبال دارد.

سلمانيان کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق اظهار داشت: تسهيل روند سرمايه گذاري و تسريع در صدور مجوزها و استعمالات و همچنين شناسايي فرصت هاي سرمايه گذاري و هماهنگي ميان دستگاه هاي اقتصادي از جمله مسائل مهم در ايجاد بستر مناسب براي سرمايه گذاري است.

وي در ادامه با بيان اين مطلب که دولت نيز نقش به سزايي را در جلب اعتماد سرمايه گذاران بازي مي کند افزود: دولت مي بايست با حمايت و دفاع از سرمايه هاي سرمايه گذار و همچنين احترام به ارزش هاي سرمايه گذاري و اخلاق و رفتار مناسب، به رضايت و کسب اطمينان هر چه بيشتر سرمايه گذاران کمک  کند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: امروزه در کشور بسترهاي مناسب سرمايه گذاري مهيا بوده و دولت تا حد قابل توجهي از سرمايه گذاران حمايت کرده و همچنين در صورت نياز آنان تسهيلاتي را مانند پرداخت وام و زمين هاي منابع طبيعي به آنان اعطا مي کند و نيز امکان سرمايه گذاري مجدد براي سرمايه گذاران موفق و کارآمد وجود دارد./ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار