مسئول بازسازي مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي گفت:هيچ واحد مسکوني ساخته شده در زلزله اخير ورزقان آسيب نديده و تخريب براي بازسازي مجدد در اين واحدها صورت نگرفته است.

محمدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به زلزله 5.1 ريشتري ورزقان که چندروز گذشته اتفاق افتاد گفت:هيچ آسيبي به خانه هاي تازه ساخته شده توسط بنياد مسکن انقلاب اسلامي در اين منطقه وارد نشده است.

 وي افزود:بسياري از سايت ها اخباري مبني بر تخريب واحدهاي جديد منتشر کردند که اخبار موجود را تکذيب مي کنم.

وي ادامه داد: در بازديد از چند روستا واقع در ورزقان هيچ واحدي تخريب يا آسيب نديده است.

*ساخت 4هزار واحد مسکوني در مناطق زلزله زده

مسئول بازسازي مناطق زلزله آذربايجان شرقي با اشاره به آمار تخريب واحدهايواحدهاي مسکوني در زلزله 3 ماه گذشته آذربايجان شرقي اشاره کرد و افزود:9 هزار و 474 واحد مسکوني در مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي بالاي 60 درصد تخريب شده اند که آواربرداري 15 هزار و 63 واحد از کلواحدهاتخريب شده به اتمام رسيده است.

وي ادامه داد: در حال حاضر پيشترفت 159درصدي نسبت به برنامه ريزي انجام شده در اين خصوص داشته ايم .

محمدي در ادامه تصريح کرد:14هزار و 641 واحد ،آرماتوربندي آن ها به پايان رسيده و با پيشرفت 154 درصدي در حال ساخت هستند.

وي با بيان اينکه 13 هزار و 767 واحد بتون ريزي آن ها به اتمام رسيده است گفت:اين واحدها پيشترفت 145 درصدي نسبت به برنامه ريزي و واحدهاي تخريب شده زير 60 درصدي داشته اند.

مسئول بازسازي مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي در ادامه تصريح کرد:11 هزار و 912 واحد مسکوني اسکلت بندي آنها تمام شده و با پيشترفت 126 درصدي مواجه هستند.

محمدي در ادامه خاطرنشان کرد: ديوار چيني 9 هزارو 350 واحد مسکوني به پايان رسيده و رشد98 درصدي را دارند.

وي با اشاره به اينکه مراحل کامل ساخت 4 هزار واحد مسکوني به پايان رسيده است افزود:8 هزار و 300 واحد مسکوني مراحل سفت کاري آنها به اتمام رسيده و در آينده نزديک تحويل متقاضيان داده مي شود./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار