مهمترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده موضوعاتي چون:ایجاد روحیه امید به آینده و خودباوری در نسل جوان اساسی ترین نیاز کشور، طرح دوفوريتي مجلس براي واريز مابه‌التفاوت فروش ارز آزاد به خزانه، مردم زلزله‌زده آذربايجان شرقي تا پايان مهر اسکان موقت خواهند يافت، ضرورت جلوگيري از ورود ميوه خارجي و... است.

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اساسی ترین نیاز کشور، ایجاد روحیه امید به آینده و خودباوری در نسل جوان/ همه پیشرفتهای کشور در شرایط تحریم و فشار حاصل شد
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/20/418064_257.jpg
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در دیدار هزاران نفر از معلمان، اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاههای استان خراسان شمالی، با اشاره به لزوم اهتمام به ساختن و شکل دهی هویت انسانی کودکان بر اساس خلقیات نیکو، از همان دوران ابتدایی، تأکید کردند: اساسی ترین نیاز کشور، ایجاد روحیه امید به آینده، نشاط ، و خودباوری در نسل جوان است.

طرح دوفوريتي مجلس براي واريز مابه‌التفاوت فروش ارز آزاد به خزانه
نماينده مردم بوکان در مجلس گفت:طرح دوفوريتي به مجلس ارائه کرده ايم که براساس آن دولت درصورتي که بخواهد ارز را با قيمت آزاد بفروشد بايد مابه‌التفاوت آن را به خزانه واريز کند.

مردم زلزله‌زده آذربايجان شرقي تا پايان مهر اسکان موقت خواهند يافت
سخنگوي کميسيون عمران مجلس گفت: مردم زلزله زده آذربايجان شرقي تا پايان مهر ماه اسکان موقت خواهند يافت و زير سقفي گرم خواهند رفت چرا که کميسيون عمران معضلات اين منطقه را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

ضرورت جلوگيري از ورود ميوه خارجي
عضو کميسيون کشاورزي گفت: در سال حمايت از کار و سرمايه ايراني بايد از ورود ميوه خارجي جلوگيري شود.

خاتمي از موضع اپوزيسيون و بنگاه‌هاي خبري صهيونيستي سخن نگويد
عضو شوراي مركزي جبهه پايداري معتقد است: دليل اين صحبت‌هاي اصلاح‌طلبان اين است كه توسط مردم از صحنه سياست حذف شده‌اند و مردم آنها را نمي‌پذيرند و خودشان نيز دقيقا به اين موضوع واقف هستند.

اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها را مصلحت نمي‌دانيم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/20/417987_295.jpg
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای جلوگیری از فشار به مردم، در شرایط فعلی مصلحت نمی‌دانیم که فاز دوم هدفمندی اجرا شود.

کرسي‌هاي آزاد انديشي ظرفيت حل بسياري از مشکلات جامعه را دارد
دبير تشكيلات دفتر تحكيم وحدت گفت: كرسي‌هاي آزادانديشي يكي از ملزومات جامعه دانشگاهي است كه در صورت تحقق آن در دانشگاه‌ بسياري از امور در جامعه نيز حل خواهد شد و تاثير بسياري در جامعه بر جا خواهد گذاشت.

اعزام راهيان نور به سوريه و لبنان را در دستور كار داريم
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين از اعزام كاروان راهيان نور به سوريه و لبنان خبر داد و گفت:‌ به دليل نبود شرايط مناسب اين اعزام به زماني كه موقعيت لازم فراهم شود موكول خواهد شد.

مهار نوسانات ارزي نياز به عزم ملي دارد
نماينده مجلس خبرگان رهبري گفت: مهار و به آرامش رساندن نوسانات ارزي نياز به عزم ملي دارد که همه مسئولين و اقشار مختلف جامعه بايد در اين امر نقش بارزي را ايفا کنند.

امنيت منطقه‌اي در پرتو تحولات جهاني
همايش خانه انديشمندان علوم انساني با حضور تعدادي از اساتيد دانشگاهي به بررسي امنيت منطقه‌اي در پرتو تحولات جهاني پرداخت.

برخورد غيرعلمي خانواده با جوان سرخوردگي و نااميدي به بار مي‌آورد
نماينده نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گفت:‌ اگر به سوالات و احساسات يك نسل جوان پاسخ درست و منطقي داده نشود موجب سرخوردگي، نااميدي و نهايتا طغيان نسل جوان خواهد شد.

تخريب پروژه‌هاي ضدفرهنگي آمريكا و رژيم صهيونيستي از وظايف خانواده و دانشگاه است
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گفت: تا وقتي كه پروژه‌هاي تخريب جوانان از بعد فرهنگي توسط سردمداران غرب به ويژه آمريكا و رژيم صهيونيستي دنبال مي‌شود وظيفه همگي ماست كه شعله آتش تنفر را در دل فرزندان‌مان روشن نگه داريم.

دشمنان نظام امروز با حربه اقتصادي وارد ميدان شده‌اند
عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت:‌ دولت‌هاي استکباري امروز با اوج گرفتن بيداري اسلامي در کشورهاي منطقه،‌به طور جدي با حربه اقتصادي براي مقابله با ملت ايران به ميدان آمده‌اند.

به زودي شاهد پيروزي بيداري اسلامي در جهان هستيم
وزير سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: تنها راه رسيدن به سعادت اطاعت محض از مقام معظم رهبري است و به زودي شاهد پيروزي بيداري اسلامي در جهان هستيم.

خدمت در سپاه نعمتی بزرگ است/نیرویی به قدرتمندی سپاه در خاورمیانه وجود ندارد
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: خدمت در سپاه نعمتی بزرگ است و هر كس در اين نهاد مقدس خدمت كند بايد بداند كه موهبتي نصيب او شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار