نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تلاش در جهت تأمین غذای سالم برای مردم یک مجاهدت ارزشمند و خداپسندانه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی دیروز در دیدار با جمعی از فعالان حوزه دامپزشکی استان اردبیل که به مناسبت روز دامپزشک برگزار شد، افزود: امروز همه افراد جامعه باید دسترسی مطلوب و مناسب به غذای سالم و مایحتاج ضروری خانوادگی داشته باشند که در این باب همت و کوشش دامپزشکی در تأمین گوشت و فرآورده‌های دامی و همچنین طیور سالم از ضروریت‌ها است.

وی با بیان اینکه در این مجاهدت و سنگر برقراری امنیت و آرامش دامپزشکان با تلاش شبانه‌روزی انجام می‌دهند، گفت: امروز تأمین امنیت غذایی مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های پرسنل دامپزشکی است و زوایای تأثیرگذار این حرفه نباید از دید مردم و افکار عمومی دور بماند.

عاملی قداست و ارزشمندی کار دامپزشک و همچنین فرهنگ‌سازی مناسب در استفاده از گوشت و تأمین غذای سالم را بسیار مهم و خطیر توصیف کرد و افزود: قداست کار دامپزشک به حدی است که اگر کوچک‌ترین اهمال و سستی در انجام وظایف خود داشته باشد به یقین سلامت جامعه دچار تهدید می‌شود.

امام جمعه اردبیل در ادامه به تلاش و جدیت نظام استکباری در سلب اراده‌ها و اطمینان از ملت‌ها و کشورها اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی امروز تلاش می‌کند تا کشورهای مختلف را از نظر فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی وابسته به خود نگه دارد اما باید سعی کرد تا استقلال و منافع ملی را حفظ کرده و از وابستگی صرف به نظام بیگانه پرهیز کرد./س

برچسب ها: اردبیل ، تامین ، غذای ، سالم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.