فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: با توجه به نزدیک بودن آبگیری سد نرگسی در بخش جره و بالاده شهرستان، مزار شهید جواد رضایی در روستای گودگاه این بخش جداسازی شده و جا به جا می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: با توجه به تکمیل و زمان آبگیری سد نرگسی شهرستان کازرون و آبگرفتگی ۲ روستای شیب تنگ و گودگاه بخش جره و بالاده کازرون و اینکه مردم این دو روستا جا به جا خواهند شد مقبره شهید جواد رضایی در بخش جره و بالاده با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جابه جا خواهد شد و در گلزار شهدای روستای سیریزجان آرام خواهد گرفت.

 او افزود: مراسم جابه جایی مزار مطهر شهید جواد رضایی روز پنج شنبه، ۴ مرداد ساعت ۱۷ با حضور مسئولان استانی به صورت رسمی در روستای گودگاه برگزار می‌شود و پیکر این شهید گرانقدر به گلزار شهدای روستای سیریزجان انتقال می‌یابد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: جابه جایی مقبره شهید جواد رضایی به صورت یک محموله ۲۰ تنی بتن ریزی شده سیمان و میلگرد به صورتی که نبش قبر اطلاق نشود انجام خواهد شد.

 او یادآور شد: با توجه به فتوای مقام معظم رهبری جابه‌جایی مزار شهید در طرح‌های ملی مانند ساخت سد و راه‌سازی این است که تا جایی که امکان دارد آن طرح تغییر مسیر یابد، اما اگر این کار ممکن نیست، به روش‌های مهندسی و بدون تخریب این کار انجام شود.

 یادآور می‌شود، پاسدار وظیفه شهید جواد رضایی متولد سال ۱۳۴۵ در ۱۳ اسفند سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار