فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در پی انتشار یک عکس در فضای مجازی ۲ طایفه با هم درگیر شدند و در این نزاع ۲ جوان جان باختند.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: در دوم مردادماه امسال در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل ۲ نفر در روستای پلنگی بخش کامفیروز جنوبی مرودشت، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

او گفت: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که جوانی اقدام به انتشار عکس دختر یکی از اقوام خودشان در فضای مجازی کرده و این امر باعث عصبانیت پسر عمو‌های دختر شده و تعدادی از جوانان هر ۲ طایفه با هم درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی مرودشت ادامه داد: در این درگیری فردی ۴۱ ساله (اقوام) با اسلحه گرم اقدام به تیراندازی و منجر به مرگ هر ۲ پسر عمو‌های دختر می‌شود.

سرهنگ زینلی ادامه داد: از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و اقدامات فنی گسترده‌ای به منظور شناسایی مخفیگاه او آغاز شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده و در این زمینه ۶ نفر که در درگیری نقش داشته‌اند را دستگیر کردند، افزود: سرانجام کمتر از ۳۰ ساعت با پیگیری شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان و ماموران پلیس آگاهی، قاتل که عرصه را تنگ دیده بود خود را به پلیس معرفی کرد.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، گفت: قاتل به همراه سایر متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

او با اشاره به اینکه انتشار عکس در فضای مجازی جرم محسوب می‌شود، تصریح کرد: کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه بانوان نسبت به نگهداری تصاویر و فیلم‌های خانوادگی خود دقت بیشتری داشته باشند و به هیچ عنوان آن‌ها را در فضای مجازی حتی برای نزدیکان و بستگان خود ارسال نکنند.

برچسب ها: انتشار عکس ، قتل ، قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.