موج شدید گرانی که پیش بینی می شود به ۵۰ درصد برسد و تا پایان سال ادامه پیدا کند جامعه رژیم صهیونیستی را تهدید می کند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ موج گرانی ها در هفته های آینده اسرائیلی ها را تهدید می کند.
کارشناسان پیش بینی می کنند این موج گرانی شدیدترین موج گرانی باشد و تا پایان امسال ادامه یابد. این گرانی شامل افزایش قیمت حامل های انرژی و کالاهای اساسی بین ۱۷ تا۵۰ درصد خواهد بود.
وزارت کشاورزی رژیم اسرائیل نیز درباره بحران قریب الوقوع غذایی به سبب پیش بینی افزایش قیمت مواد غذایی پایه هشدار داد.
در ادامه گزارش آمده است: موج گرانی باعث افزایش قیمت کالاهای اساسی از جمله تخم مرغ و شیر به میزان ۱۷ درصد شده است و در این میان میوه و تره بار افزایش قیمتی در حد ۲۰ درصد را شاهد بوده است که به نوبه خود باعث کاهش قدرت خرید مردم شده است.
در بخش دیگر گزارش آمده است: در این موج گرانی ضربه سنگین تر به صاحبان خودروهای شخصی وارد شده است زیرا پیش بینی می شود قیمت سوخت اواخر ماه تا حد زیادی افزایش پیدا کند و قیمت هر لیتر به بیش از دو دلار برسد.
خبرنگار الجزیره می افزاید: قیمت ها در حال افزایش است و خشم مردم از دولت بنیامین نتانیاهونخست وزیر اسرائیل نیز روندی تصاعدی پیدا کرده است.یکی از شهروندان در مصاحبه با وی می گوید: نتانیاهو ما را از ایران و جنگ می ترساند تا ما را ساکت کند و بر مشکلات اساسی که با آنها روبرو هستیم سرپوش بگذارد.
در پایان گزارش آمده است: موج گرانی ها از چهره واقعی دولت نتانیاهو که از یکسو بر فقر فقرا می افزاید و از سوی دیگر بخش اعظم بودجه را به امور امنیتی و شهرک سازی اختصاص داده است، بر می دارد اما با توجه به فقدان مخالفانی که بتوانند مردم را به خیابان ها بکشانند بعید است این موج گرانی ها اعتراضات گسترده ای به دنبال داشته باشد.
برچسب ها: گرانی ، سرزمین ، اشغالی ، رژیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار