یک نظرسنجی جدید در سراسر ایالات متحده از این امر حکایت دارد که دست کم ۵۳ درصد مردم این کشور معتقدند اقتصاد آمریکا وضعیت رو به افولی را تجربه می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "وال استریت ژورنال"، نظرسنجی انجام شده توسط مرکز "دیسکاور فایننشال سرویسز" آمریکا که هر ماهه بررسی تحت عنوان "ناظر هزینه‌های آمریکا" انجام می‌دهد، نشان داد که بیش از نیمی از مردم آمریکا معتقدند وضعیت اقتصادی آمریکا بدتر و بدتر خواهد شد.

بنا بر این گزارش، شاخص مصرف‌کننده در آمریکا در ماه ژوئیه همچنان کاهش یافت.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، علاوه بر این شاخص، نظر مردم درباره وضعیت اقتصادی آمریکا نیز بسیار ناامید کننده است.

این نظرسنجی که شاخص مصرف در ماه را نیز مشخص می‌کند، از کاهش 1.4 درصدی این شاخص در مقایسه با ماه گذشته و ثبت رقم 89.3 درصد حکایت داشت.

بنا بر این گزارش، 28 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که اقتصاد آمریکا رو به بهبود است. این در شرایطی است که در ماه ژوئن 29 درصد درباره بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا ابراز امیدواری کرده بودند و این رقم در ماه مه نیز 33 درصد به ثبت رسیده بود.

بر اساس نتایج این نظرسنجی 53 درصد از شرکت کنندگان به اقتصاد آمریکا رتبه بسیار ضعیف را دادند.

علاوه براین، تعداد کسانی که اعلام کردند وضعیت اقتصادی آمریکا در حال بدتر شدن است با 4 درصد افزایش در مقایسه با ماه گذشته 53 درصد به ثبت رسید. در این میان مردان نظر منفی تری در مقایسه با زنان داشتند.

دست کم 57 درصد از مردان شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کردند معتقدند وضعیت اقتصادی آمریکا رو به افول است.

در این نظرسنجی که همزمان با اتمام ماه ژوئیه انجام شد، 8 هزار و 200 نفر از سراسر آمریکا شرکت کردند.

برچسب ها: آمریکا ، اقتصاد ، افول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار