علي ضياء گفت: در برنامه ماه عسل حرف اول و آخر را تهيه كننده مي زند و هيچ كس من را حساب نمي كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شب گذشته در پانزدهمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه ماه عسل كه در اين روزهاي عرفاني و لحظات نزديك افطار مهمان خانه هاي مردم است با وله اي در مضمون امام رضا (ع) از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت و سپس تيراژ آغازين برنامه با صداي بنيامين بهادري نواخته شد.

در آيتم حافظان قرآن كريم در پانزدهمين برنامه ماه عسل فاطمه شعباني قهرودي مهمان اين بخش از برنامه بود.

فاطمه شعباني قهرودي دانشجوي كارشناسي ادبيات و زبان عرب و حافظ كل قرآن كريم با حضور در اين بخش از برنامه گفت: 22 سال سن دارم و از دوازده سالگي شروع به حفظ قرآن كردم و در مدت يك سال حفظ قرآن را به اتمام رساندم.

مجري برنامه در ادامه گفت: برنامه به مانند روزهاي قبل است و هيچ تفاوتي نكرده و منتظر اتفاقات فوق العاده نباشيد.

آرش جعفريان (كوهنورد)، مهران صحرايي مرادي (كوهنورد) و سيد حميد كاشاني (كوهنورد) از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

مجري برنامه خطاب به مهمانان افزود: من قبل از برنامه نقشه مي‌كشيدم كه چه نوع فرمي را در برنامه و روي مهمان ها اجرا كند ولي كسي ما را حساب نمي كند و حرف اول و آخر را تهيه كننده مي زند.

در پاسخ به صحبتهاي مجري برنامه سيد حميد كاشاني اظهار داشت: ما هر سه با هم متحد هستيم و به مانند كوه كه در يك خط و با هم همراه هستيم هم اكنون هم به همين گونه خواهد بود و شما نمي توانيد نقشه اي را روي ما اجرا كنيد.

آرش جعفريان مهمان برنامه گفت: افكار در ارتفاعات محدود مي شوند و زماني به همراه حميد كاشاني به دره ديزين صعود مي كرديم كه در راه من افكارم خيلي پريشان و دگرگون بود و با شرايط سختي خود را به بالاي كوه مي كشاندم.

وي در اين باره ادامه داد: در كوهنوردي مدارا و صبر را مي‌آموزيم و هنگامي كه در دل طبيعت قرار مي‌گيري بدي ها و فكر و خيال از تو دور مي شود و گويا هنگام عبور از ارتفاع تمام بدي ها و فكرهاي مشوش از يك فيلتر عبور مي كند.

مهران صحرايي مرادي در ادامه افزود: زماني كه براي اولين بار با بچه هاي كانون به كوه رفته بودم هنگام دويدن به پائين كوه سرم با سنگ برخورد كرد و بعد از رساندن به بيمارستان خدا خواست كه من زنده ماندم و از آن به بعد بود كه به دنبال كوهنوردي رفتم.

سيد حميد كاشاني با حضور در اين برنامه اظهار داشت: كوهنوردها پر داستان ترين افراد روي زمين هستند و در بالاي كوه احساس تنهايي نمي كني چرا كه در آنجا احساس مي كني به خداوند نزديكتر هستي.

مجري برنامه در ادامه صحبتهاي خود با مهمانان كوهنورد عنوان كرد: من به دليل اينكه در كوه يكي از عزيزترين افراد زندگي ام كه برايم دوست و برادر خيلي خوبي بود از دست دادم بنابراين كوه را دوست ندارم.

آرش جعفريان در ادامه صحبت هاي خود درباره فعاليتهاي كوهنوردي اينگونه عنوان كرد: در بالاي كوه از ارتفاعات و طبيعت عكاسي مي كنيم و با سختي دوربين و وسايل فيلمبرداري را به بالاي كوه مي كشانيم و تمام اين مشقت ها را  تحمل مي كنيم تا يك دستاورد و تحفه اي را براي مردم بياوريم از هر سري براي رساندن سود به ديگران استفاده مي كنم و بعد با اين عكس ها نمايشگاه برگزار مي‌كنيم و يا مستند مي سازيم.

ماه عسل ويژه برنامه اي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هر شب از شبكه سه سيما در ساعت 19:15 با اجراي سيد علي ضياء و تهيه كنندگي مجيد يوسفي به روي آنتن مي رود./ي2
برچسب ها: علی ضیا ، ماه عسل ، شبکه سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مستوره
۰۸:۰۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
ماه عسله و مجری باحالش: حاج احسان علیخانی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
شدیدا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
جای احسان خالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
واقعا ...
Iran (Islamic Republic of)
بی طرف
۰۹:۱۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
با سلام از حق نگذریم که آقای علیخانی رو به خاطر بهونه های علکی از این برنامه حذفش کردن اما اینکه آقای ضیا رو هی نمی تونین با این برنامه قبول کنین موقتیه . یادتونه وقتی فرزاد حسنی رو برداشتن و یهو علیخانی اومد همه هی گفتن وای کاش نمیشد و... شدیم مثل اون کوتوله تو کارتون گالیور ( من میدونم نمیشه و...)من اتفاقا اولین اجرای آقای علیخانی رو چند روز پیش دیدم و با تموم احترامی که برای آقای علیخانی قائلم انصافا بخوایم مقایسه کنیم آقای ضیا خیلی معرکه و خوب اجرا میکنه . بهرحال چند سال این بنده خدا اجرا میکنه و گل که کرد یهو یکی دیگه میاد جاشو میگیره تا بوده همین بوده. صدا سیما نمیگذاره کسی زیادی بزرگ شه.الانم بهترینها رو برای آقای علیخانی میخوام و لی یه گله هم دارم که کاش آقای علیخانی به همه میگفت بنده خدا این آقای ضیارو مثل هوو نگا نکنید اون مجریه وکارشو انجام میده .به شما دوستای گلم هم میگم باز برید خدارو شکر کنین که آقای ضیا اومد اگه نه معلوم نبود اینا کیو میاوردن. یادتونه یه سال حسن جوهرچی اومد؟ بدترین سال بود
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۰۲:۲۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
هرچی بیشتر میگذره فقط میگم: جای احسان علیخانی خالی...
مردی که این روزها عجیب سکوت کرده.
Iran (Islamic Republic of)
سیما
۱۴:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
به خدا حیف شد علی ضیا توی این برنامه!
کاش قبول نمیکرد!ماهایی که اعتراض داشتیم و داریم نمیخواستیم کار به اینجا بکشه که مجری این حرف و تو برنامه بزنه!ولی همه به ما توپیدن که شما تعصبی و احساساتی برخورد میکنید.

من همه ی این ها رو از چشم مدیران شبکه و تهیه کننده ی با اعتماد به نفس این برنامه میبینم.

توروخدا ببینید باهاش چه بازی کردن اونم خوب دوست داشته که توی برنامه ی ویژه ی افطار با مردمش باشه ولی کاش با یه تیم خوب بایه برنامه ی خوب بایه ایده ی خوب.

با همه مون بازی کردن با همه مون!