استاد دانشگاه خوارزمی موفق به کسب رتبه دوم مقالات برگزيده در زمينه ICT کارگروه آموزش و اطلاع رسانی شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر زهره خوش نشين عضو هيات علمی دانشکده روان شناسی و علوم تربيتی دانشگاه خوارزمی در دومين جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (یادواره شهيد دکتر قندی) که توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور معاون اول رييس جمهور برگزار گرديد، موفق به کسب رتبه دوم مقالات برگزيده در زمينه ICT کارگروه آموزش و اطلاع رسانی شد.
    در اين جشنواره 7 کارگروه، به بررسی فعاليت های برتر انجام شده در سراسر کشور در زمينه علوم فناوری و اطلاعات پرداختند و دانشگاههای برتر در زمينه آموزش مجازی (خدمات آموزشی یا آموزش)، سازمانها در زمينه آموزش و اطلاع رسانی، موسسات در زمينه توليد محصولات و ارايه خدمات برتر در زمينه های فوق و مقالات ارايه شده در زمينه علوم فناوری و اطلاعات منتخب و از بين پژوهشگران سراسر کشور و در بين افراد و موسساتی که در اين مقوله ها فعاليت داشتند، پژوهشگر منتخب حائز رتبه دوم به مقاله دکتر خوش نشين با عنوان «مهارت تفکر انتقادی جمعی در محیط يادگيری مجازی» تخصصی يافت.
   گفتنی است رتبه اول به نویسندگان خبری در زمينه فناوری اطلاعات و ارتباطات تعلق یافت و از بين نويسندگان مقالات با لحاظ نمودن مورد فوق، تنها مقاله برتر، مقاله منتخب با عنوان فوق حائز اولين رتبه بوده است. /عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار