من با شهرت بزرگ شدم، برداشت من از شهرت به آن معنی رایج در میان اکثریت مردم نیست نیست و گاهی دلم برای زندگی عادی و عاری از شهرت در میان مردم تنگ می شود.

ملیکا شریفی نیا درباره ابزار ماندگاری در عرصه سینما به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من در جایگاهی نیستم که بتوانم درباره ماندگاری در سینما اظهار نظر کنم، این شکسته نفسی نیست، من فکر می کنم هر کسی در هر جایگاهی باید بنا به تجربه و میزان داشته های خود اظهار نظر کند با توجه به اینکه من تجربه های متعددی در زمینه بازیگری دارم ولی خودم را در جایگاهی نمی بینم که در مورد ماندگاری در سینما اظهار نظر کنم.

شریفی نیا درباره تاثیر عوامل فرهنگی و اجتماعی در روند تربیت بازیگران بیان کرد: با توجه به اینکه بازیگران در بین آحاد جامعه در معرض دید قرار دارند باید دیدگاه گسترده تری نسبت به دیگر افراد جامعه داشته باشد و خودش را به حد بالایی از نظر فرهنگی و اجتماعی برساند، تا حدی که به یک تحلیل گر تبدیل شده و مسائل فرهنگی و اجتماعی را تحلیل کند این امر میسر نخواهد بود مگر با کسب اطلاعات و افزودن به دانش که آن هم از طریق خواندن کتاب یا تماشای فیلم به دست می آید.

وی در مورد تاثیر رسانه های عمومی در روند تربیت بازیگران حرفه ای اظهار داشت: رسانه ها باید طوری عمل کنند که هنرمندان وابسته به رسانه های خارجی نباشند و از طرفی نیز به خوبی آن ها را در عرصه سینما حمایت کنند زیرا افزایش کیفیت کار رسانه ها در ارتقا سطح کیفی آثار موجود در عرصه سینما بی تاثیر نیست.

شریفی نیا درباره شهرت و تاثیر آن در زندگی خصوصی یک بازیگر عنوان کرد: من با شهرت بزرگ شدم و برداشت من از شهرت به آن معنی رایج در میان اکثریت مردم نیست، بعضی مواقع خیلی دوست داشتم که مشهور نبودم و یک زندگی معمولی داشتم چون گاهی دلم برای معمولی زندگی کردن بین مردم تنگ می شود، اما به هر حال شهرت با زندگی خصوصی خانوادگی ام عجین شده و یک امر طبیعی است.

وي درباره علاقه اش به دنیای پزشکی اشاره کرد: علاقه شدیدی به حرفه پزشکی به خصوص دام پزشکی و خزنده شناسی دارم ولی متاسفانه نتوانستم پا به این عرصه بگذارم و در حال حاضر کار گرافیک را دنبال می کنم که البته به این رشته هم علاقه مند هستم.

شريفي نيا درباره ادامه فعالیت بازیگری اش افزود: پیشنهاداتی که در حال حاضر دارم را به علت کلیشه ای بودن قبول نمی کنم چون دنبال بازی متفاوت هستم و نمی خواهم در دیدگاه مردم کلیشه شوم، البته در حال حاضر به یکسری کارهای رسانه ای می پردازم که بالطبع دیده نمی شود و قطعا برای ادامه فعالیت های بازیگری ام دنبال بازی متفاوت خواهم بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار