استاندار اردبیل گفت: در کنار مجموعه سبلان خودروی اردبیل 300 هکتار زمین برای راه‌اندازی خوشه‌های صنعتی خودروها و قطعات مربوط به آن پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل سید حسین صابری دیروز در مراسم افتتاح کارخانه سبلان خودروی اردبیل افزود: تلاش صنعتگران این استان را به ویژه کارآفرینان و مجموعه‌های گسترده تولیدی را پاس می‌داریم و معتقدیم حضور آنها در جبهه کار و تلاش و ایجاد بسترهای اشتغال خود زمینه‌ساز توسعه و رونق استان در ابعاد مختلف است.

وی گفت: با افتتاح این کارخانه یکی از ایده‌ها و آرمان‌های مردم اردبیل تحقق یافته و از امروز اردبیل نیز در زمره صاحبان کارخانه‌های خودرو و صنایع وابسته آن قرار می‌گیرد که در نوع خود بسیار غرورآفرین و ارزشمند است.

صابری با اشاره به مجاورت منطقه ویژه اقتصادی با کارخانه سبلان خودرو افزود: ما مساحت این منطقه ویژه اقتصادی را از 700 هکتار به بیش از پنج هزار هکتار رساندیم و در تلاش هستیم با تقویت مدیریت منطقه ویژه اقتصادی بستری را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فراهم آوریم تا با استقرار در این منقطه ویژه اقتصادی زمینه‌سازی رونق اشتغال و اقتصاد مولد باشند.

استاندار اردبیل در ادامه گفت: در سایه حاکمیت اسلام و تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب درک وظیفه و افزایش بصیرت همه ما باید در سنگر خدمت‌رسانی به گونه‌ای عمل کنیم تا رضایت مردم که رضایت الهی نیز در آن است بیش از هر زمان دیگر جذب و جلب شود./س

برچسب ها: اردبیل ، صنعت ، خودروسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.