فرمانده انتظامی شهرستان بابل از زمین گیر شدن یکی از اراذل و اوباش سابقه در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی قدرت نمایی با سلاح سرد، ورود به عنف، تهدید و تخریب اموال در این شهرستان توسط یکی از افراد شرور این شهرستان، مووضع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات منسجم متهم را که دارای شرارت‌های متعددی در این شهرستان بود در یک عملیات ضربتی زمین گیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ادامه داد: این شرئر سابقه دار که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و به افراد شرور و مخل نظم و امنیت، اجازه قدرت نمایی و عرض اندام نخواهد داد و این مجرمان بدانند در صورت سرزدن هرگونه فعل مجرمانه از آنان، با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
یه خبر در موردشرق مازندران بزارین در مورد مجوز ساختمون های چند طبقه بزارین که طرف فاضلاب آشپزخانه رو تو خیابون می گیره آسفالت از بین میره ولی چطور شهرداری ها در استان به آسفالت وقضیه بهداشتی توجه نداره
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
به امیدایرانی اباد
آخرین اخبار