فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش گفت: صیانت از حریم هوایی کشور شبانه روزی است و تعطیلی بردار نیست.

امیرسرتیپ دوم عظیمی در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار کرد: پیشرفت‌های شگرف پدافند هوایی در این چند دهه اخیر در نوع خود کم نظیر است و کارکنان ولایی این نیرو افتخاراتی را رقم زدند که به هیچ عنوان قابل قیاس با گذشته نیست.

وی با بیان اینکه امنیت هوایی کشور روز به روز در حال رشد و توسعه است گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خود ضریب امنیت پایدار کشور را افزایش داده است.

امیر سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور ماحصل انقلاب اسلامی است و همه با هم باید برای ارتقا و تعالی ایران اسلامی تمام توان خود را به کار ببندیم.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب ارتش با بیان اینکه صیانت از حریم هوایی کشور شبانه روزی است و تعطیلی بردار نیست تاکید کرد: ما حافظان حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران با هم افزایی و همکاری همدلانه با سایر نیرو‌های مسلح قدرتمندانه و متعهدانه در حال حراست از مرز‌های هوایی کشور هستیم.

امیر سرتیپ دوم عظیمی در این دیدار با اهدای لوح به امیرسرتیپ دوم بیات انتصاب وی به ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان را تبریک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
کنترل فضای مجازی هم باید شبانه روزی باشه
آخرین اخبار