نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به آمادگی کامل رزمی و دفاعی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو الهی با تکیه بر توان جوانان انقلابی و جهادی خود روزنه‌های آسمان را به روی دشمنان بسته است.

 حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل به مناسبت سالروز تاسیس پدافند هوایی ارتش در دیدار فرمانده و پرسنل این نیرو با بیان اینکه پدافند هوایی در خط مقدم دفاعی قرار دارد گفت: تجهیز این نیرو به بالاترین سطح خودکفایی، آمادگی و قدرت رزمی اجازه ماجراجویی به هیچ بدخواهی را نداده و نخواهد داد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رزمندگان پدافند هوایی در صیانت از هوا و فضای کشور و آسمان ولایت تلاشی شبانه روزی دارند افزود: این نیروی پرتوان توانسته با کار جهادی در طراحی و تولید انواع سامانه‌های موشکی، رادارها، پهپادها، سامانه‌های جمع‌آوری اطلاعات، تجهیزات جنگ الکترونیک و سایبر با بالاترین فناوری‌ها به خودکفایی دست پیدا کرده و نیاز‌های دفاعی خود را در همه زمینه‌ها متناسب با تهدیدات پیشرفته هوا و فضا طراحی و تولید کند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل گفت: رزمندگان مدافع آسمان کشور در سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی در پیشگاه خداوند متعال و ملت شریف ایران و با ولی امر مسلمین پیمان بسته اند برای دفاع از حریم کشور، عزت و آزادی و حفظ دستاورد‌های نظام با حفظ و ارتقای مستمر آمادگی و توان رزمی جان خود را فدای ملت و کشور نمایند.

در ابتدای این دیدار امیر عظیمی فرمانده پدافند هوایی شمال‌ غرب از آخرین وضعیت دفاعی و رزمی این نیرو در این منطقه گزارش داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.