عضو مرکزي تحقيقات جهاني سازي در مونترال کانادا در گفتگو با پرس تي وي تاکيد کرد آمريکا و ناتو عمليات سري در سوريه انجام مي دهند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي، "مايکل چوسودوفسکي" درباره تحولات سوريه گفت: جاي تعجب ندارد که مسئولان آمريکايي از وقوع قتل عامهاي جديد در سوريه خبر مي دهند؛ زيرا شواهد نشان مي دهد دستگاههاي اطلاعاتي و نظامي آمريکا مستقيما در حمايت از جوخه هاي مرگ در سوريه اقدام مي کنند که نمونه آنها را در حوله شاهد بوديم. اين مسئله را گزارشهاي مستقل زيادي تاييد کرده اند و اين گزارشها نشان مي دهد ارتش آزاد سوريه که تحت حمايت آمريکا و ائتلاف نظامي غربي است، مسئول اين قتل عامهاست.

"وقتي سخنگوي وزارت خارجه آمريکا از وقوع چند قتل عام ديگر در آينده در مناطقي مشخص صحبت مي کند اين خود نشان مي دهد که او با کساني که اين کشتارها را انجام مي دهند ارتباط دارد. ما هم اکنون با شرايط پيچيده اي در سوريه روبرو هستيم از يک طرف آمريکا از نهادهاي تروريستي که از همان روز اول در سوريه فعال بوده اند، حمايت مي کند و اين گروهها در کشتار غيرنظاميان دخالت دارند و از  طرف ديگر آمريکا تقصير اين کشتارها را به گردن دولت سوريه مي اندازد. کاملا روشن است که آمريکا اين کشتارها را حمايت مي کند تا از آن بهره برداري تبليغاتي کند و اين بخشي از دکترين نظامي آمريکا از دهه 1960 بوده است، اين روش بخشي از عمليات سري آمريکا موسوم به عمليات نورثوود بوده است که اساسا عليه کوبا هدايت مي شد. در اين عمليات که اسناد آن منتشر شده است، برنامه هايي براي کشتن غيرنظاميان بيگناه و اقدامات تروريستي در داخل آمريکا و انداختن تقصير آن به گردن فيدل کاسترو رهبر کوبا با هدف تبليغ عليه رهبر کوبا و پيشبرد سياستهاي دولت عليه کوبا بوده است.  بنابراين سياست آمريکا اين است که مردم را بکشد و تقصير آن را به گردن دشمن بيندازد و بعدا از اين مسئله براي توجيه عمليات نظامي عليه کشور مستقل خارجي که در اينجا سوريه باشد استفاده کند. اصولا از همان ابتدا عمليات سري آمريکا و ناتو در سوريه وجود داشته است و آنها از تروريستها حمايت مي کنند. حتي رسانه هاي صهيونيست از همان ابتدا به اين مسئله اعتراف کرده اند.

"بر اساس گزارش رسانه هاي صهيونيستي، ناتو جنگجويان بنيادگرا را براي اعزام به داخل سوريه آموزش مي داده است. ما مي دانيم که نيروهاي ويژه ناتو در داخل سوريه مستقر هستند. "
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار