بنياد ادبيات داستاني كتابخانه مرجع ادبيات داستاني را به منظور استفاده اساتيد،دانشجويان و پژوهشگران در ساختمان مركزي بنياد ادبيات داستاني راه اندازي مي‌كند.

محمد حسني،مدير عامل بنياد ادبيات داستاني به خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت:‌بنياد به منظور استفاده اساتيد،دانشجويان ويژه فرهنگيان،كتابخانه مرجع ادبيات داستاني را در ساختمان اصلي زمانداري و از محله بعد در صورت حمايت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و تحويل ساختمان جديد به تمامي علاقمندان خدمت رساني خواهد كرد.
وي افزود:برنامه بعدي كه تا 10 روز ديگر به بهر‌ه‌برداري مي‌رسد،افتتاح سراي گفتگو  و داستان با ظرفيت 60 نفر است و در تمامي ايام هفته با برگزاري نشست‌هاي عمومي و تخصصي با حضور اصحاب قلم به برنامه هاي ادبي مي‌پردازد.
حسني در ادامه در مورد تشكيل كارگاه و كلاس داستان نويسي در ساختمان مركزي بنياد خبرداد و گفت:در حال حاضر در 30 استان كشور كارگاه داستان نويسي برگزار مي‌شود در آينده‌اي نزديك به صورت دائم در تمامي استان‌ها برگزار مي‌شود.
وي افزود:بنياد قصد اعزام نويسندگان را به سفرهاي داخل و خارج كشور در برنامه دارد و به اين منظور نويسندگان به نمايشگاه‌هاي كتاب فرانكفورت،مسكو و هند كه بنياد در اين نمايشگاه ها غرفه دارد به منظور آشنايي با ادبيات جهان حضور مي‌يابد.
همچنين؛با بيان اينكه تعدادي از نويسندگان حوزه ادبيات داستاني به سفر عتبات عاليات اعزام خواهند شد.
خاطرنشان كرد:‌در آينده نزديك همايش آسيب شناسي ادبيات كودك و نوجوان برگزار خواهد شد./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار