فيلم سينمايي "آزمايشگاه" به كارگرداني "حميد امجد" بعد از دو روز اكران رقيب جدي فيلم سينمايي "چك" شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛فيلم سينمايي "آزمايشگاه" به كارگرداني "حميد امجد" با بازي باران كوثري،افشين‌هاشمي و رامبد جوان،كه دو روز از اكران آن مي‌گذرد توانست فروش نسبتاً خوبي داشته باشد و با داشتن 20 سالن سينمايي و دو روز اكران و فروش 14 خود در روز پنج‌شنبه به فروش معادل 19 ميليون تومان دست يابد كه رقيب جديدي براي فيلم سينمايي "چك" به كارگرداني "كاظم راست‌گفتار" محسوب مي‌شود.
         
          
          
"چك" كه طي چند روز گذشته صدرنشين گيشه‌هاي سينمايي شده است؛روز پنج‌شنبه بيشترين مخاطب را به خود اختصاص داده و با فروش 31 ميليون توماني خود در روز پنج‌شنبه و همچنين 25 روز نمايش و 17 سالن سينمايي توانست به فروشي معادل 250 ميليون تومان دست يابد.
           
همچنين گفتني است؛فيلم سينمايي "قفس طلايي" به كارگرداني "محمد زرين دست" كه يك روز بيشتر از زمان اكران آن نمي‌گذرد،با داشتن 12 سالن سينمايي توانست فروشي معادل 4 ميليون تومان داشته باشد.
            
             
اميد است با ورود فيلمهاي جديد به چرخه اكران فيلم هاي سينمايي،رونق جديدي در فروش فيلم‌ها بوجود آيد.
طي يكي دو روز گذشته بحث داغ ديگري در سينما‌ها مطرح شده است و آن پخش مسابقات فوتبال يورو 2012 است كه حاشيه‌ و جنجال‌هاي بسياري را در پي داشته است.
عده‌اي از تهيه‌كنندگان از اين وضعيت ابراز گله كردند و بيان كردند پخش فوتبال به فيلم‌هاي درحال اكران لطمه مي‌زند و در مقابل سينماداران بر اين باورند كه پخش فوتبال باعث رونقي دوباره در سينما‌هاي كشور مي‌شود./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار