فيلم سينمايي "چك" به كارگرداني كاظم راست‌گفتار با فروش 11 ميليوني خود در روز سه‌شنبه توانست فيلم صدرنشين گيشه‌هاي سينمايي شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، وضعيت فروش فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران طي هفته گذشته در حالي سپري شد كه بيشتر روزها سينماهاي تهران در تعطيلي به سر مي‌بردند.
از مهمترين رخ‌دادهاي هفته گذشته در حوزه اكران آغاز نمايش "دولتي از جنس آتش" به كارگرداني زنده‌ياد امير قويدل بود كه بعد از يك هفته تعويق از صبح چهارشنبه هفته گذشته به جاي فيلم سينمايي "خنده در باران" در گروه عصر جديد بر روي پرده رفت.
گفتني است، فيلم سينمايي "روزهاي گذشته‌" با فروش 200 ميليون توماني خود از سينماي سرگروه خداحافظي كرد تا فيلم سينمايي آزمايشگاه به كارگرداني حميد امجد جايگزين آن شود.
فيلم سينمايي روزهاي زندگي به كارگرداني پرويز شيخ طادي و تهيه‌كنندگي سعيد سعدي با داشتن 19 سالن سينما و 23 روز نمايش و همچنين فروش 5 ميليوني خود در روز گذشته توانست به فروش كلي معادل 195 ميليون تومان دست يابد و از سينماي سرگروه خداحافظي كند.
فيلم سينمايي شبكه نيز به كارگرداني زنده‌ياد" ايرج قادري" با داشتن 13 سالن نمايش و 16 روز نمايش و همچنين فروش 5 ميليوني خود در روز گذشته توانست به فروشي معادل 90 ميليون دست يابد.
فيلم سينمايي چك به كارگرداني كاظم راست‌گفتار با داشتن 19 سالن سينمايي و 16 روز نمايش و همچنين فروش 11 ميليون توماني خود در روز گذشته توانست به فروشي معادل 200 ميليون تومان دست يابد.
فيلم سينمايي خنده در باران به كارگرداني داريوش فرهنگ با داشتن 15 سالن سينمايي و 30 روز نمايش و همچنين فروش 4 ميليوني خود در روز گذشته توانست به فروشي معادل 53 ميليون تومان دست يابد.
فيلم سينمايي "نارنجي پوش" به كارگرداني داريوش مهرجويي نيز با داشتن 12 سالن سينمايي و همچنين 50 روز نمايش كه بيشتر مدت زمان اكران را در حال حاضر به نسبت ديگر فيلم‌هاي سينمايي سپري كرده است با فروش 6 ميليون توماني خود در روز گذشته توانست به فروش كلي معادل 800 ميليون تومان دست يابد.
گرچه سينما طي هفته گذشته در تعطيلي به سر برده است اما اميد است با ورود چند فيلم سينمايي جديد به چرخه اكران وضعيت فروش فيلم‌هاي سينمايي نيز تغيير و تحولي عظيم يابد.
فيلم سينمايي "چك" به كارگرداني كاظم راست‌گفتار كه قدمي با افت مخاطب روبرو بود بعد از ايام تعطيلات با فروش و استقبال مخاطب روبرو شد و توانست به فيلم پرفروش و صدرنشين گيشه تبديل شود، گر چه رقيب ديگر اين فيلم طي دو روز گذشته فيلم سينمايي "نارنجي پوش" داريوش مهرجويي است كه فروش روزانه اي معادل 6 ميليون تومان داشت كه به نسبت ديگر فيلم‌هاي سينمايي بيشتر فروخت./ی2
برچسب ها: سینما ، چک ، راست گفتار ، گیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار