دبیر بیست و سومین كنگره فیزیوتراپی ایران گفت : نقش فیزیوتراپی در درمان مشكلات و بیماریهای سالمندی و همچنین پیشگیری از عوارض و تبعات آن در بیست و سومین كنگره فیزیوتراپی بحث و تبادل نظر علمی می شود .



 

به گزارش سرويس علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بيست و سومين کنگره فيزيوتراپي ايران، رازقي با اشاره برگزاری بیست و سومین كنگره فیزیوتراپی ایران در روزهای 27 تا 29 اردیبهشت سال جاری در شیراز برگزار می شود خاطر نشان كرد : در این كنگره بررسی راهكارهای علمی و عملی ارائه خدمات فیزیوتراپی و پیشرفتهایی كه توسط محققین داخلی و خارجی صورت گرفته ارایه خواهد شد .

رازقی اضافه كرد :در این كنگره مباحثی چون نقش فیزیوتراپی در درمان بیماریهای عصبی ، عضلانی – اسكلتی ، سیستم قلبی – عروقی ، بیومكانیك كاربردی، درمان های دستی و تمرین درمانی ، فیزیوتراپی مبتنی بر شواهد ، الكتروفیزیولوژی و مدالیتی های الكتریكی ، ابزار و روش شناسی تحقیقاتی در فیزیوتراپی و همچنین ملاحظات اخلاقی و حقوقی ارائه خدمات فیزیوتراپی مطرح خواهد شد .

رازقی برپایی كارگاههای توانمندسازی حرفه ای وتخصصی را از جمله برنامه های علمی و آموزشی این كنگره برشمرد .

وی یاد آور شد :كلیه فیزیوتراپیست ها در مقاطع كارشناسی ، كارشناسی ارشد و دكترای حرفه ای ، همكاران كار درمان ، متخصصین ارتوپدی ، طب فیزیكی ، نورولوژی، قلب ، داخلی و جراحی می توانند با كسب امتیاز بازآموزی در این كنگره سراسری شركت كنند.

دبیر بیست و سومین كنگره فیزیوتراپی ایران برگزاری این كنگره را كه برای نخستین بار در شیراز برگزار می شود كه برای نشان دادن ظرفیت ها و توانمندیهای مراكز علمی و دانشگاهی در سطح كشور است .

وی گفت : در حاشیه برگزاری كنگره امسال نمایشگاه تجهیزات فیزیوتراپی با حضور بیش از 40 شركت از معتبرترین شركتهای سازنده تجهیزات فیزیوتراپی و توانبخشی برپا خواهد شد .

رزاقی افزود :باتوجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی و به منظور حمایت از تولید داخلی و استفاده از تجهیزات فیزیوتراپی ساخت داخل، شاهد توجه روزافزون سازندگان به ارتقا كیفیت تجهیزات و اقبال همكاران فیزیوتراپیست به استفاده از آنها بوده و این امر فرصتی برای تعامل هرچه بیشتر بین سازندگان و استفاده كنندگان از تجهیزات فیزیوتراپی فراهم می آورد./ع


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار