"فرزاد موتمن" با ساخت "ماني و دلاور" و "علي قوي تن" با ساخت "اميرعلي و ليلي" در ژانر كودك و نوجوان رقيبان يكديگر در سال 91 شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران ؛گرچه از شروع سال جديد مدتي نگذشته است،اما با آغاز سال جديد كارگردانان نيز فعاليت هاي خود را شروع كرده اند.

در اين ميان "فرزاد موتمن" و "علي قوي تن" به چشم مي‌خورند كه رقيبان يكديگر در سال 91 محسوب مي شوند.

"فرزاد موتمن" كه به تازگي تصميم گرفته است،فيلم سينمايي "ماني و دلاور" را در ژانر كودك و نوجوان بسازد از كليد خوردن اين فيلم در اواخر خرداد ماه خبر داد.

همچنين؛علي قوي تن نيز فيلم سينمايي "اميرعلي و ليلي" را مي‌سازد كه خود تهيه كنندگي فيلم را به عهده دارد.

گفتني است؛فيلم سينمايي "ماني و دلاور" كه در ژانر كودك و نوجوان ساخته مي شود ،درباره داستان زندگي 2 پسربچه 11 ساله است كه به تخيلات و داستان هاي دايي اش كه نويسنده ناموفقي است،عينيت مي‌بخشد و اين فيلم براي شركت در جشنواره فيلم كودك و نوجوان اصفهان آماده مي شود.

گفتني؛"موتمن" اولين فيلم بلند سينمايي خود با موضوع كودك و نوجوان را جلوي دوربين مي‌برد.

"قوي تن" نيز كه چندي پيش اعلام كرده بود تصميم دارد "زندگي سهراب" را بسازد ؛گويا نظرش درباره ساخت اين پروژه تغيير پيدا كرده و تمايل دارد بارديگر فيلمي براي كودك و نوجوان بسازد ،بايد منتظر رقابت اين دو فيلمساز در زمينه ساخت فيلم كودك و نوجوان ماند تا ببينم كداميك مي‌تواند نظر مخاطبان را به فيلم خود جلب كنند./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار