شبکه تلويزيوني المنار گزارش داد شهروندان لبناني در حمايت از نظام بشار اسد و محکوم کردن انفجارهاي دمشق در بيروت تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شهروندان لبناني در محکوم کردن انفجارهاي دمشق در ميدان شهدا در مرکز بيروت تظاهرات برگزار کرده و از نظام سوريه حمايت کردند.


بر اساس اين گزارش؛ شماري از اعضاي کميته دفاع عربي سوريه و لبنان در محکوم کردن کشتار نظاميان و غيرنظاميان سوريه در شهر دمشق با برگزاري تظاهراتي در مرکز شهر بيروت با سردادن شعارهايي از بشار اسد رئيس جمهور سوريه حمايت کردند.

تظاهرکنندگان با حمايت از تغييرات در سوريه با دخالت هاي تروريستي به سود آمريکا و اسرائيل مخالفت کردند. تظاهرکنندگان همچنين با تکميل تظاهرات خود به سوي سفارت روسيه در بيروت از مواضع مسکو در برابر دمشق قدرداني کردند.


"ابوجرج نعوف" دبير کل کميته دفاع عربي سوريه و لبنان تصريح کرد ما براي اين تظاهرات کرديم تا تکميل کننده تظاهرات مردم سوريه در حمايت از نظام اين کشور باشيم.

گفتني است، "مروان الامين" دبيرکميته دفاع عربي سوريه و لبنان تاکيد کرد توطئه بزرگ آمريکا و اسرائيل عليه سوريه طراحي شده است. آمريکا،اسرائيل،ترکيه،قطر و عربستان سعودي از تروريست ها در سوريه حمايت مالي و تسليحاتي مي کنند./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار