سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اتکا به خدا و اراده ملی از عوامل اصلی پیشرفت کشور

اتکا به خدا و استقامت، عزم و اراده ملی از عوامل اصلی پیشرفت همه‌جانبه کشور ما است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه هندیجان گفت: عید فطر امسال در بعضی از کشورهای اسلامی به دست تکفیری‌ها و گروه‌های از خدا بی‌خبر داعش با انفجارهای صورت گرفته به عزا تبدیل شد.

حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: عوامل اصلی این‌گونه کشتارها دولت صهیونیستی و دیگر کسانی‌ هستند که ترویج دهنده اسلام جعلی بوده و کسانی که تروریست را در دامن خود پرورش می‌دهند مسبب اصلی این انفجارات انتحاری می‌باشند.

وی گفت: کشورهای حامی تروریست باید بدانند که روزی همین تروریست‌هایی که پرورش داده‌اند دامن‌گیر خود آنها هم خواهد شد.


امام جمعه هندیجان هدف دشمنان از این‌گونه حرکات ضد مردمی، قتل، خونریزی و آشوب در سطح دنیا و منطقه  را تلاش برای فراموش کردن قضیه فلسطین و حفظ رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد و افزود:  این حرکات و جنگ‌ها و درگیرکردن کشورهای اسلامی با مشکلات داخلی و به جان همدیگر انداختن برای حفظ رژیم خون آشام و غاصب صهیونیستی است.

شمیل‌پور گفت: امروز هدف اصلی استکبار جهانی با تخریب زیرساخت‌ها و تاسیسات عظیم کشورهای اسلامی حمایت از رژیم غاصب قدس شریف است، پس لازمه این کار ادامه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس است و این مبارزه کاملا اسلامی، همگانی و مخصوص به یک زبان و قشر خاصی نخواهد بود.

وی افزود:اگر ایستادگی و آمادگی نیروهای ما و حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و راهپیمای‌ها نبود مطمئنا که به ما هم حمله نظامی می‌کردند پس باید بدانیم که اتکا به خدا و استقامت، عزم و اراده ملی از عوامل اصلی پیشرفت کشور ما است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.