آبادان؛

اثبات ریاکاری آمریکا توسط برجام

برجام ریاکاری آمریکا را ثابت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر گفت: برجام بداخلاقی و ریاکاری آمریکا را اثبات کرد و نشان می‌دهد سیاست‌های آمریکا علیه ایران هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام سید سلمان هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی ضمن اشاره به بد عهدی آمریکا در جریان برجام افزود: برجام نه تنها تغییری در سیاست‌های آمریکا علیه ملت ایران ایجاد نکرد، بلکه تنها نتیجه آن ریاکار‌تر شدن دولت آمریکا بود و آنچه مسلم است، اینکه بطلان برخی تعبیر‌ها درباره برجام روشن شد.

وی گفت: اثبات بداخلاقی و ریاکاری آمریکا در جریان برجام، یک تجربه بزرگ است که نشان می‌دهد سیاست‌های آمریکا علیه ایران هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد.

امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار خود با مسئولان دستگاه قضایی کشور افزود: به راه افتادن مسابقه جمع‌آوری مال حرام در جامعه و تلاش یک عده افراد زیاده‌طلب در انباشتن مال حرام، امری خطرناک است که قوه قضاییه باید به مقابله با ثروت اندوزان زیاده طلب و کمک به کسانی که حقوق آنها تضییع شده است، بشتابد.

هاشمی گفت: مجلس شورای اسلامی نیز باید با تصویب قوانین لازم و قوه مجریه با کمک به دستگاه قضایی به مقابله با این پدیده خطرناک که در آغاز راه است برخیزند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با تاکید به ضرورت پاسخ‌گویی صریح به ریاض افزود: حمایت ترکی فیصل از گروهک منافقان که مهمان ویژه نمایش گروهک منافقین با حمایت آل‌سعود در پاریس بود، در واقع حمایت از یک عمر جنایات علیه مردم ایران است و چهره تروریستی عربستان را بیش از پیش برای مردم ایران و منطقه آشکار کرد.

امام جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان در 26 تیر ماه گفت: شورای نگهبان از نظر عقلی، منطقی و شرعی امری ضروری است که نمی‌توان وجود آن را منکر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.