باید کمیته‌ای تحت عنوان ساماندهی بازارها در خرمشهر تشکیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه خرمشهر گفت: تقوا نتیجه ماه مبارک رمضان و بهترین عامل برای حفظ از آلودگی روح انسان است.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های این هفته افزود: هر گناهی که انسان مرتکب شود به معنای رجس و پلیدی است که متوجه روح و روان انسان می‌شود و کسی که پاکیزه نباشد، توان حضور در محضر بزرگان را ندارد.

وی گفت: انسان مومن و متدین باید مانند کشاورزی که مرتب به زمین کشاورزی خود اهمیت می‌دهد، دائما نسبت به نماز و عبادات اهمیت دهد.

امام جمعه خرمشهر در رابطه با بحث حجاب، افزود: متاسفانه بعضی از دستگاه‌ها در کشور برای اینکه چند رای در سبد کالای خود داشته باشند، به حجاب اهمیت نمی‌دهند، باید همه مومنان در ابتدا باید در محیط خانوادگی رعایت کنند و سپس در جامعه تذکر دهند.

موسوی در رابطه با دریافت حقوق‌های نجومی توسط بعضی از مسئولان گفت: در همین شهرستان خرمشهر افرادی هستند که حدود 8 ماه حقوق دریافت نکردند، اما تعدادی حقوق های 400 میلیونی می‌گیرند و طلبکار هم هستند.

وی افزود: بعضی‌ها نان شب ندارند و عده‌ای حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند، توقع و انتظار ما از مسئولان این است که دست این افراد را از بیت‌المال قطع کنند.

امام جمعه خرمشهر گفت: متاسفانه اراده و عمل نیست تا این سامان‌دهی صورت بگیرد، ما از فرماندار، نماینده و شهردار خواستاریم که کمیته‌ای را تحت عنوان سامان‌دهی بازارها تشکیل دهند تا این مشکل حل و رفع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.