پس از یک‌سال عدم اجرای برجام نباید عادی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شهر چمران گفت: یک‌سال از توافق برجام گذشته و نتیجه‌ای حاصل نشده است، عدم اجرای آن بعد از گذشت یک‌سال از توافق نباید برایمان عادی باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران افزود: یک‌سال از توافق برجام گذشته و نتیجه‌ای حاصل نشده است، عدم اجرای آن بعد از گذشت یک‌سال از توافق نباید برایمان عادی باشد.

وی گفت: نباید بی‌تعهدی آمریکا را نادیده گرفت و باید دستگاه دیپلماسی ما در این مورد جدی‌تر عمل کند.

امام جمعه شهر چمران افزود: امنیت اجتماعی محصول تلاش این مجموعه است و ما نمونه این تلاش‌ها را به خوبی در بیمارستان تامین اجتماعی ماهشهر نیز شاهد هستیم که همواره حجم کاری زیادی را از بیمارستان معرفی این شهر کم کرده است و بسیار قابل تقدیر است.

هاشمی گفت: جهت کسب رضایت حداکثری مراجعه کنندگان، ضرورت تقویت سایر بخش‌های این بیمارستان احساس می‌شود و همچنین انتظار می‌رود با عقد قراردادهایی با بیمارستان صنایع شهر چمران زمینه خدمت‌رسانی مناسب‌تری را به مردم این منطقه فراهم کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود ضمن تبریک هفته بهزیستی به مجموعه پرکار این سازمان افزود: با توجه به اهمیت فعالیت‌های این سازمان، انتظار مساعدت و همکاری را از سوی دولت و خیرین داریم، که خانواده‌های افراد دارای معلولیت ذهنی و جسمی، علاوه بر رنج داشتن این افراد دیگر رنج تامین نیازهای اولیه  را متحمل نشوند.

خطیب نماز جمعه شهر چمران پس از تشکر از شهردار و شورای اسلامی شهر چمران گفت: با اقداماتی از قبیل جلسه شب گذشته شهردار و شورای اسلامی چمران با بازاریان این شهر نشان دهنده عزمی از سوی آنها در سامان‌دهی بازار چمران است که امیدواریم شاهد بازاری در شان و منزلت مردم مومن این شهر باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.