امروز دنیای اسلام از وحدت محروم است ..

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه رامهرمز گفت: بعد از ماه مبارک رمضان اگر غباری بر روی دلها نشسته باشد، پاک شده و زنگار آن کنار زده می‌شود .

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رامهرمز افزود: در ماه مبارک رمضان نورانیت و قداستی به دست آمده که نباید آن را از دست بدهیم و نباید مسلمانی ما تنها به ماه مبارک رمضان خلاصه شود.

وی گفت: آنچه در ماه مبارک رمضان به دست آوردیم باید آن را حفظ کنیم.امام جمعه رامهرمز افزود: کلام آدم در قید و بند زبان است، اما به‌محض این‌که انسان سخن بگوید در قید و بند سخن خودش واقع می‌شود.

موسوی با اشاره به سرکوب قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد گفت: شورای فرهنگ عمومی کشور، سالروز قیام مردم مشهد را علیه کشف حجاب، به عنوان روز عفاف و حجاب نام گذاری کرده است. قیام مردم مشهد و واقعه مسجد گوهرشاد در مقابله با کشف حجاب، مصداق بارز مبارزه با منکری است که هنوز متأسفانه آثار شومش در کشور ریشه کن نشده است.

وی افزود: خدای بزرگ به پیامبر(ص) دستور داده که زن‌ها و دختران شما و زن‌های مؤمنان باید دارای حجاب و آن‌ هم حجاب کامل باشند، بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند مانع حجاب و عفت دیگران شود.

امام جمعه رامهرمز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امروز دنیای اسلام از وحدت محروم است و علت اصلی آن نیز برخی از حکام کشورهای اسلامی مثل عربستان و بحرین است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.