برخورد با عوامل حقوق های نامتعارف مطالبه مردم از دولت و نهادهای نظارتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ امام جمعه آبادان گفت:برخورد قاطع با عوامل حقوق های نامتعارف مطالبه مردم از دولت و نهادهای نظارتی است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود:پرداخت چنین حقوق هایی آرمان های انقلاب را خدشه دار کرده و فاصله طبقاتی ایجاد می کند که باعث لغزش پایه های انقلاب خواهد شد.

وی گفت: ما انقلاب کردیم تا اشراف گری را از بین ببریم اما عده ای هستند که با پرداخت چنین حقوق هایی زمینه ساز اشراف گرایی شده اند.

خطیب جمعه آبادان افزود: دولت باید به این موضوع ورود جدی داشته باشد، این حقوق ها حق کارگری است که ساعت ها کنار کوره آتش و زیر تیغ آفتاب زحمت می کشد نه مسئولی که بلند کردن خودکار سنگین ترین کار روزانه اش است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: پرداخت حقوق یک ماه برخی ها معادل با 26 سال حقوق ائمه جمعه در کشور است و اینگونه مسائل تنها ظلم به مردم کشور می باشد.

وی افزود: حقوق های نامتعارف موجب خجالت زدگی ما در سطح بین المللی می شود و دریافت کنندگان این حقوق ها باید در مقابل محرومان جامعه و در پیش وجدان خود خجالت زده باشند.

خطیب جمعه آبادان در ادامه به 25 تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره و آن را به خدمتگذاران و زحمتکشان حاضر در این عرصه تبریک و ابراز امیدواری کرد این عزیزان در جهت تحقق مفاد اصول 3، ٢١ و ٢9 قانون اساسی در زمینه تحقق عدالت اجتماعی روز به روز توفیق بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به یک ساله شدن برجام گفت: از برجام یک سال گذشت ولی در عمل تغییر اقتصادی در کشور دیده نشد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.