سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

آشنایی افراد با قانون و قانونمداری از مدرسه آغاز می شود

بخشدار رودهن با بیان اینکه آشنایی افراد با قانون و قانونمداری ار مدرسه آغاز می شود گفت: مدرسه اولین محیطی است که انسان به جامعه واقعی نزدیک و با واقعیت های اجتماعی آشنا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهرخانی گفت: علم چیزی جز انباشت تجربیات و خرد نیست و همه باید با استفاده از این دو ابزاربرای آینده ایران اسلامی در مدارس تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه آینده کشوردر دست جوانان این مرز و بوم است گفت: جوانان ما حاصل زندگی همه ما هستند که آنها را به آموزش و پرورش می سپاریم تا در مقابل تهاجم فرهنگی بیگانگان واکسینه شوند.

بخشدار رودهن ماهواره را عامل اصلی تخریب بنیان خانواده ها در کشور دانست و گفت: متاسفانه استفاده از ماهواره در بسیاری از خانواده های ما رواج پیدا کرده که با پخش برنامه های ضد فرهنگی و ضد اسلامی در حال شستشوی افکار جوانان ما است.

طاهرخانی افزود: فرهنگ کتاب و کتابخانی باید در اولویت های اول و اصلی آموزش و پرورش قرار بگیرد و در تمامی مدارس فرهنگسازی شود که به مرور زمان توسط دانش آموزان و جوانان آینده در جامعه ترویج پیدا کند.

وی به همزمانی بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از وظایف آموزش و پرورش در قبال دانش آموزان این است که دانش آموزان را با ایثار و رشادت های جوانان در هشت سال دفاع مقدس آشنا کنند.

بخشدار رودهن در پایان با اشاره به شعار تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری (دولت و ملت،همدلی وهمزبانی) گفت: مسولان و مردم در کنار یکدیگر و با وحدت و یکپارچگی در راستای ایجاد آرامش و فضای مناسب برای دانش آموزان با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید نیز تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.