بخشدار رودهن؛

بخش آموزشی رودهن نیازمند توجه ویژه است

با توجه به وجود مشکلاتی در حوزه آموزش و پرورش رودهن، این منطقه نیازمند حمایت های ویژه مسئولان منطقه است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، رضا طاهرخانی به شرایط کنونی بخش آموزشی رودهن اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش در رودهن با مشکلاتی مواجه بوده که این موضوع نیازمند توجه است و مسئولان نیز نسبت به این مشکلات آگاهی دارند.

وی با اشاره به سفر معاون برنامه‌ریزی و بودجه استاندار تهران به رودهن افزود: در این سفر، احداث دو باب مدرسه در رودهن پیش‌بینی شد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات شاهد تحقق این وعده باشیم.

بخشدار رودهن به طولانی شدن احداث مدرسه استثنایی رودهن به مدت هفت سال اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم بتوانیم تا پایان سال بعضی از پروژه‌ها را به اتمام رسانیم.

طاهرخانی با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ به طرح‌های هادی روستاهای رودهن شود، بیان کرد: در زمینه راه‌های روستایی نیز قولی را به اهالی روستای مهرآباد داده شد که پس از پایان مسکن مهر نسبت به ترمیم و بهسازی جاده این روستا اقدام کنیم و امیدواریم این موضوع محقق شود.

وی ادامه داد: همچنین راه‌ روستاهای چناران، وسکاره، آردینه و جورد نیاز به بهسازی و روکش آسفالت دارد.

طاهرخانی ادامه داد. متأسفانه سالن ورزشی شهرک سادات‌محله رودهن نیز به اعتبار برای تکمیل پروژه نیاز دارد که اهالی این شهرک نیز نسبت به این موضوع گلایه‌هایی داشتند.

بخشدار رودهن افزود: همچنین زمین فوتبالی در روستای وسکاره در دست احداث بود که سه سال پیش اعتباری بالغ‌بر 50 میلیون تومان برای آن پیش‌بینی شد و در این خصوص مسئولان اداره ورزش و جوانان وقت و شورای روستا تصمیم گرفتند تا شورا کار را آغاز کند تا در پایان اداره ورزش و جوانان بودجه آن را به شورا بازگرداند که متأسفانه این اعتبارات به شورا پرداخت نشده و بدهی‌هایی به وجود آمده است که این موضوع نیاز به تعیین تکلیف دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.