بخشدار رودهن گفت: ایران اسلامی امروز بعد از گذشت 36 سال از در تمامی عرصه های بین المللی در قله های افتخار ایستاده و این میسر نمی شد جز به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، که مایه سربلندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به تحولات خاورمیانه و توطئه های استکبار جهانی درکشورهای این منطقه گفت: ایران اسلامی تنها کشوری در سطح خاورمیانه است که کسی جرات تجاوز به آن را نداشته و نخواهد داشت.

وی گفت: دشمنان اسلام و نظام در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی قصد فروپاشی این نظام الهی را داشتند ولی این جوانان ولایی ایران عزیز بودند که با دست خالی و تنها با سلاح ایمان و توکل بر خدا در برابر کفر و استبداد ایستادگی کردند و حتی اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتاد.

بخشدار رودهن با بیان اینکه ایران اسلامی امروز هم در حال جنگ با کشورهای غربی است افزود: دشمنان با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و اقتصادی در تلاش هستند تا پایه های ستون انقلاب و نظام را به لرزه در بیاورند ولی باز مردم و بویژه جوانان ایران اسلامی هستند که با هوشیاری کامل و لبیک به رهنمود های مقام معظم رهبری در برابر توطئه های بیگانگان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایستادگی میکنند.

طاهرخانی اظهار داشت: وظیفه تمامی مسئولان است که بتوانیم رشادت ها و ایثارگری های شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کنیم و در این راه نباید کوتاهی کرد.

انتهای پیامگ/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.