بخشدار رودهن گفت: با تدابیر و اقدامات انجام شده از سوی دولت یازدهم در سطح کشور طی دو سال فعالیت کاری امسال سال عبور از تحریم و حرکت پرشتاب به سمت رونق اقتصادی برای کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهرخانی گفت: بعد از گذشت دو سال از فعالیت دولت تدبیر و امید گامهای بلندی برای کشور برداشته شد که می توان به کاهش تورم،ایجاد نشاط و امید در سطح جامعه، توافقات انرژی هسته ایی، آرامش و ثبات اقتصادی، طرح تحول نظام سلامت، ارتقا رتبه علمی کشور به جایگاه 16 دنیا و فعال شدن 1500 شرکت دانش بنیان و غیره اشاره کرد.

وی افزود: تمامی این فعالیت ها با رهنمود های رهبر معظم انقلاب و درایت و برنامه ریزی صحیح دولت تدبیر و امید برای رفاه و آسایش ملت عزیز ایران صورت گرفت و ثمره آن به خوبی در سطح جامعه قابل رویت است.

وی به برگزاری اولین جشنواره شهید رجایی در سطح بخش رودهن اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در سطح کشور این مراسم در سطح بخش برگزار شد که از زحمات 80 مدیر و کارمند نمونه با حضور خانواده های آنان قدردانی گردید.

بخشدار رودهن با بیان اینکه اقدامات خوبی در سطح بخش رودهن صورت گرفته است گفت: با توجه به کمبود منابع آب شرب در سطح بخش، امسال کمترین قطعی را در سطح بخش رودهن شاهد بودیم که توانستیم با مدیریت درست در شرکت آب و فاضلاب بهترین خدمات را در این حوزه به همشهریان ارائه دهیم.

وی گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر در حوزه آب به شهروندان دو مجتمع بزرگ آبرسانی در شهرک های نور و پونا در حال احداث و تکمیل است.

کاندیدای احتمالی مجلس از تبلیغات زود هنگام اجتناب کنند

بخشدار رودهن با اشاره به اینکه قانون برای همه از جمله کلندیدای مجلس و همچنین مسئولین است فصل الخطاب گفت: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و از تبلیغات زود هنگام اجتناب نمایند.

طاهرخانی گفت: باید با پرهیز از سیاسی کاری و حاشیه پردازی و گریز از حاشیه ها در چارچوب قوانین جاری مملکت فعالیت کنیم تا انتخاباتی در آرامش و با حضور گسترده برگزار نمایم.

بخشدار رودهن با اشاره به شعار سال تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری(دولت و ملت،همدلی و همزبانی)گفت: کشور باید در مسیر وحدت و همدلی حرکت کند تا در پایان سال شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه انتخابات باشیم و یکبار دیگر اتحاد و همدلی خود را به تمام جهانیان نشان دهیم.

وی با بیان اینکه باید نشاط و امیدی که در جامعه ایجاد شده حفظ و تقویت کرد گفت: میتوان این نشاط و امید را با برگزاری انتخابات سالم وحداکثری و انتخاب فرد اصلح برای ورود مجلس شورای اسلامی دوچندان کرد.

وی از تمامی مدیران دستگاه های دولتی سطح بخش خواست ضمن پرهیز از همراهی کاندیدا در مراسمات و برنامه های تبلیغاتی ازهر گونه حمایت علنی از آنان خودداری کنند وهمچنین کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی از تبلیغات زود هنگام بپرهیزند.

طاهرخانی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات سال جاری باید در مسیر اقتدار ملی حرکت کند گفت: کاندیدای احتمالی مجلس باید به قانون اشرافیت کامل داشته باشند و بعد برای ثبت نام خود برای شرکت در انتخایات به خوبی تصمیم گیری نمایند.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.