معاون سیاسی فرمانداری شهرستان دماوند گفت: وظیفه فرمانداری،برگزاری انتخابات به دور از حمایت از جناح یا گروه خاصی است تا نشاط در انتخابات برقرار شود و رأی مردم که طبق نظر مقام معظم رهبری حق‌الناس است محفوظ بماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، شاهرخ جهانشاهی در ادامه به اهمیت برگزاری انتخابات امسال و مهم بودن نقش قوه مقننه به جهت زیرنظر بودن شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی به این مجموعه، خاطرنشان کرد: تفکیک قوا در قانون اساسی بر اساس موازین اسلامی و قانون مطرح شده و در برخی از موارد این تفکیک به صورت مطلق و در شماری از فصول با تداخل قوا با یکدیگر صورت گرفته است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با تذکر به دستگاه های دولتی در خصوص حمایت تبلیغاتی نسبت به کاندیدای خاص، افزود: دستگاه‌های دولتی به هیچ عنوان حق ندارند از امکانات خود به نفع یا ضرر کاندیدایی استفاده کنند.

جهانشاهی ادامه داد: بر اساس قانون اساسی، کارمندان دولت نیز در ساعات اداری حق تبلیغ انتخاباتی را ندارند که این مهم به همه‌ دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده و لازم است مسئولان توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.