بخشدار رودهن گفت: برای اینکه روستائیان به استحکام بناهای مهندسی تشویق شوند دولت برای آنان تسهیلاتی باسود های پائین در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهرخانی در مورد استحکام بخشی خانه های روستاهای رودهن گفت: طرح هادی روستایی و نوسازی خانه های روستایی در دستور کار دولت قرار دارد و برای اینکه روستائیان به استحکام بناهای مهندسی تشویق شوند وام هایی باسود های پائین را در نظر گرفته است .

بخشدار رودهن در ادامه این مطلب افزود: دولت این وام ها را به روستائیان در جریان ساخت و ساز در راستای تحکیم بنای خود می دهد و مهندسین ناظر تا پایان کار نظارت کامل را دارند تا خانه های روستایی مهندسی ساز شود .

طاهرخانی با تاکید براینکه تمام آیتم ها در راستای استحکام سازی خانه های روستائی در نظر گرفته می شود تصریح کرد: هدف از اجرای این سیاست این است تا کمترین حادثه را در مباحث حوادث غیر مترقبه داشته باشیم .

بخشدار رودهن با بیان اینکه در بحث مدیریت حوادث غیر مترقبه بخش رودهن آماده خدمات رسانی هستیم اظهار داشت: امیدواریم چنین مشکلی پیش نیاید ولی آمادگی لازم درمدیریت حوادث غیر مترقبه را داریم و ادارات مربوطه پای کار هستند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.