بخشدار رودهن گفت: 36 کشور جهان در دوران جنگ تحمیلی حامی رژیم بعث عراق بودند و ایران با دنیا در جنگ بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهرخانی در آغاز هفته دفاع مقدس گفت: باید در هفته دفاع مقدس یاد و خاطره دلیر مردان هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و این کار باید به نحواحسن با اکرام آثار آنها مورد تکریم قرار بگیرد .

بخشدار رودهن در ادامه این مطلب افزود: هشت سال دفاع مقدس در شرایطی به ایران اسلامی تحمیل شد که انقلاب اسلامی از ساختاری نوپا برخوردار بود و امکانات و تجهیزات نظامی اندکی داشت .

طاهرخانی با تاکید براینکه 36 کشور جهان در دوران جنگ تحمیلی حامی رژیم بعث عراق بودند تصریح کرد: رزمندگان اسلام با ایمان قوی و توسل به ائمه اطهار (ع) در نبردی نابرابر دفاعی مقدس را رقم زدند .

بخشدار رودهن با اشاره به این موضوع که جنگ تحمیلی در طول تاریخ ایران اسلامی نبردی بود که ایران پیروز از آن خارج شد و حتی یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتاد اضافه کرد: جوانان غیور کشورجانانه از آرمانها و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی حفظ و حراست کردند .

طاهرخانی اظهار داشت: بسیاری از شهدای دانش آموز سنگر جهاد و ایستادگی در برابر دشمن را برای حراست از آب و خاک و ناموس و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران به سنگر تعلیم و تربیت ترجیح دادند و باید فرهنگ شهادت به نسل های جوان منتقل شود .

برگزاری همایش بزرگ یادگاران هشت سال دفاع مقدس در رودهن

بخشدار رودهن گفت: از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در بخش رودهن باید به همایش بزرگ یادگاران هشت سال دفاع مقدس با حضور نزدیک به 800 رزمنده اشاره کرد.

رضا طاهرخانی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه به ویژه در نسل جوان مورد بازگویی قرار بگیرد و جوانان کشور با رزمندگانی که این افتخاربزرگ در تاریخ ایران اسلامی را خلق کردند آشنا شوند .

بخشدار رودهن در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح بخش رودهن تصریح کرد: 30 برنامه در هفته دفاع مقدس در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی در سطح بخش رودهن برگزار می شود .

طاهرخانی در ادامه این مطلب افزود: یادواره شهدای شهر آبعلی ، نواختن زنگ مقاومت در مدارس بخش رودهن و حضور ایثارگران در مدارس با بازگویی خاطرات دفاع مقدس ، سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه و بازسازی عملیات ثامن الائمه (ع) و دیگر برنامه ها در پایگاههای مقاومت بسیج و مدارس و دانشگاهها در هفته دفاع مقدس برگزار می شود .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.