بخشدار رودهن گفت: با توجه به وقوع زلزله ای با قدرت 3/3ریشتر روز گذشته در رودهن ، مدیریت بحران این بخش آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مردم را دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن؛ رضا طاهرخانی در مورد زلزله ای که بخش رودهن را لرزاند گفت : این زلزله از قدرت 3/3دهم ریشتر برخوردار بود و بخش رودهن را لرزاند .

بخشدار رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد: طی بررسی ها و بازدید هایی که پس از وقوع زمین لرزه در رودهن داشتیم ، خوشبختانه شاهد خساراتی نبودیم و خدارا شکر اتفاقی در این راستا نیفتاد .

طاهرخانی با تاکید براینکه ستاد بحران در بخش رودهن ساختاری فعال دارد اضافه کرد: از آتش نشانی گرفته تا اورژانس و سایر نهاد های زیربط در وضعیت خوبی قرار دارند و با تجهیزات مناسب آماده خدمات رسانی هستند .

بخشدار رودهن در خاتمه اظهار داشت: مدیریت بحران آمادگی لازم را دارد تا خدای نکرده در شرایط وقوع بحران به خوبی سرویس دهی کرده و خدمات مطلوبی به شهروندان رودهنی ارائه کند .

شایان ذکر است ظهر دیروز زمین لرزه ایی به بزرگی 3/3 دهم ریشتر شهر رودهن را لرزاند که این زمین لرزه در شهرهای دماوند و بومهن نیز احساس شد.

انتهای پیام /ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.