رییس آموزش و پرورش رودهن از دو شیفت شدن برخی از مدارس در این شهر به علت کمبود فضای آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن،  غلامرضا بختیاری رمضانی اظهار داشت: در رودهن 68 مرکز آموزشی وجود دارد که یک چهارم این آمار به صورت غیرانتفاعی اداره می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مراکز آموزشی رودهناز لحاظ علمی و فضای آموزشی از سطح بالایی روبرو هستند از شهرهای مجاورمانند پردیس و بومهن به رودهن مراجعه می کنند و این امر کار مار را سخت تر کرده است.

رییس آموزش و پرورش رودهن گفت: ما تنها کمبود مراکز آموزشی داریم بلکه برای برخی از رشته هافقط یک کلاس وجود دارد.

وی افزود: برای دانش آموزانی که دوست داشتن در رشته علوم تجربی ادامه تحصیل دهند یک کلاس بیشتر نداشتیم که با تدابیری که انجام شد یک کلاس دیگر برای سال تحصیلی جدید اضافه شد.

بختیاری رمضانی تصریح کرد: امکانات و تجهیزات از لحاظ فضای آموزشی کم است و مجبور شدیم در برخی از مدارس به صورت دو شیفتی اداره شود.

وی افزود: در حال حاضر در مقاطع ابتدایی و دوره اول متوسطه به صورت دو شیفتی شده است تا دانش آموزانی که تمایل داشتند در همان مدرسه باشند بتوانند ادامه تحصیل دهند.

این مسوول از اتمام دو پروژه تا آخر مهر ماه خبر داد و گفت: تا آخر مهر ماه سال جاری دو مدرسه نیمه ساخته به کمک اداره کل نوسازی مدارس تکمیل می شود که یکی از مدارس در مسکن مهرمهرآباد رودهن است و اگر این کار صورت پذیرد مشکل خاصی در مهرآباد وجود نخواهد داشت.

رییس آموزش و پرورش رودهن ادامه داد: پروژه های نیمه ساخته دیگه هم وجود دارد که انشاءالله به کمک خیرین مدرسه ساز تکمیل می شود.

شایان ذکر است بیش از 10 هزار دانش آموز در شهر رودهن مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۰۰:۵۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۴
در مدارس شهرستانه بهارستان استان تهران ارزو به دل موندیم که یک سال یه شیفت بشه