بخشدار رودهن ضمن اعلام کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز بخش رودهن گفت: خوشبختانه با ایجاد گشت های ویژه، درصد قابل توجهی از ساخت و سازهای غیر مجاز و همچنین تصرف اراضی ملی در سطح منطقه رودهن کنترل شده و امیدواریم این روند در سال 94 همچنان ادامه داشته باشد.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : در راستای مبارزه با ساخت و ساز های غیر مجاز،هفت هکتار از اراضی ملی روستای چناران بخش رودهن در اوایل فروردین سال 94 آزاد سازی شد .

وی در مورد فعالیت‌های عمرانی در رودهن به ویژه برخورد با اقدامات غیر قانونی گفت : در بحث ساخت و ساز های غیر مجاز در سال 93 و جلوگیری از تصرف اراضی ملی اکثر اقدامات در این منطقه پیشگیرانه بود .

بخشدار رودهن با اشاره به تخریب بناهای غیر مجاز در منطقه گفت: در راستای برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز در رودهن قبل از شروع سال جدید 72 مورد اجرای احکام در روستا های مهرآباد،خورین و چشمه‌ها انجام شد.

بخشدار رودهن در خاتمه اظهار داشت : پرونده‌های متعددی را برای جهت بررسی به متولیان حوزه قضای شهرستان و استان جهت برخورد با متخلفین ارسال شده است.

طاهر خانی در پایان ادامه داد: متخلفینی که اقدام به تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز و می نمایند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.