رودهن؛

اقدامات اساسی در جهت خشکاندن ریشه زمین خواری در پردیس

امام جمعه شهرستان پردیس گفت :برنامه ها و اقداماتی اساسی در راستای خشکاندن ریشه زمین خواری با رفع تصرف اراضی ملی در پردیس در حال اجراست .

حجت الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران رودهن در مورد فعالیت های عمرانی غیر مجاز در شهرستان پردیس گفت : پیش از مدیریت مستقل در این شهرستان زمین خواران و فعالان اینگونه ساخت و ساز ها در محیط امن فعال بودند .

امام جمعه شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه ساخت و ساز غیر مجاز تجاوز به حریم قانون با ابزار قانون شکنی و دست درازی به منافع ملی است ، تصریح کرد : ساخت و ساز هایی که بدون برچسب قانون رشد پیدا می کنند تنها از لحاظ واژه با زمین خواری تفاوت دارد .

حجت الاسلام توسلی در ادامه این مطلب افزود : ساخت و ساز ها از سوی متخلفین انشعابات غیر مجاز را نیز به همراه دارد و این موضوع نیز نگاه سوء استفاده به منافع ملی می باشد و مسئولان به شدت باید با این پدیده تخریبی با اهرم قانون برخورد جدی داشته باشند .

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : فرمانداری با اقدامات اساسی با ابزار قانون خشکاندن ریشه زمین خواری در این منطقه را نشانه روی کرده است و شاهد تخریب ها و رفع تصرف هایی در این منطقه بودیم .

انتهای پیام/س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.