رودهن؛

مسکن روستایی در پردیس فرسوده است

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان پردیس گفت : مسکن روستایی در پردیس فرسوده است و به یک تهدید بزرگ در جریان حوادث غیر مترقبه برای شهرستان محسوب ی شود .

بهزاد دبیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت روستاهای پردیس گفت : بافت روستاهای پردیس از ساختاری فرسوده به ویژه در بحث مسکن برخوردار می باشد .

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : فرسودگی بافت روستاهای پردیس تهدیدی مهم و بزگ برای شهرستان در مواقع حوادث غیر مترقبه است ، حوادثی که خاموش ولی خصارات سنگینی را برای هر منطقه به عنوان بستر ظهور خود به همراه دارد .

بهزاد دبیری با تاکید بر اینکه مسکن روستایی در شهرستان پردیس مطابق ضوابط موجود شکل خواهد گرفت ، اضافه کرد : سیاست های بنیاد مسکن کشور در آینده ای نزدیک با ترسیم بستری مناسب و زیر ساخت های مطلوب شکل خواهد گرفت .

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : استاندارد سازی حلقه ای مفقوده در حوزه مسکن روستایی شهرستان است و این معضل را باید در یک حرکت جهادی از سیمای روستاهای این منطقه به عنوان یکی از اضلاع گردشگری استان تهران پاک کرد .

انتهای پیام/س  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.