بخشدار رودهن :

سال 94 سال موفقیت در تمامی عرصه هاست

بخشدار رودهن گفت: سال 1394 که توسط مقام معظم رهبری به نام (دولت و ملت و همدلی و همزبانی) نام گذاری شده است پیام آور موفقیت در تمام عرصه ها در کشور خواهد بود.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: ملت بزرگ ایران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا نمودند و پس از آن نیز در تمامی برهه های حساس از جمله دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را تنها نگذاشتند و با حمایت از آرمان های امام راحل و شهدا در رکاب رهبری عظیم الشان انقلاب سربازی کردند.

وی با بیان اینکه سال 1394 با خبرها و اتفاقات خوشایند آغاز شد افزود: در ابتدا سال خداوند متعال بارش رحمت خود را بر مردم این سرزمین هدیه کرد و این رخداد با اقدامات و تلاش های خستگی ناپذیر دستگاه دیپلماسی ایران و موفقیت در مذاکرات هسته ایی در لوزان سوئیس پیوند خورد که علاوه بر شادی ملت بزرگ ایران، گامی بلندی در ارتباط با جهان و جهانیان بود.

بخشدار رودهن عامل اصلی موفقیت بزرگ تیم دیپلماسی را استقامت و همراهی 36 ساله ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: همراهی ملت با دولت ، برکت خون شهدا، تدبیر دولت یازدهم و رهنمود های مقام معظم رهبری موجب پیروزی و سربلندی ایران در مذاکرات لوزان سوئیس شد .

طاهرخانی در پایان به انتخابات سال جاری که در پایان سال برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت: انتخابات مهمی پیش رو ملت بزرگ ایران اسلامی است که همچون ادوار گذشته شاهد حضور حماسی و گسترده مردم شریف و انقلابی در پای صندوق های رای خواهیم بود.

انتهای پیام/س  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.