لرستان؛

افتتاح بیش از4 هزار واحد مسکن مهر امسال در لرستان

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: از 498 واحد از مسکن‎های فاز 2 مسکن مهر ازنا ، 100 واحد فاقد مقتاضی است و 398 واحد آنها در اختیار انبوه‎سازان قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جواناز لرستان؛ ملکی با اشاره به اینکه کل مساحت این فاز حدود 6 هکتار است، افزود: 90 درصد این واحدها به اتمام رسیده و اداره كل راه و شهرسازي آمادگی دارد که آنها را در اختیار متقاضیان قرار دهد .

وي گفت: برای پیشبرد کار و پیشرفت فیزیکی این فاز، یک میلیارد و 600 میلیون تومان یارانه مستقیم تامین شده و بخشی از آن به عنوان پیش پرداخت به شهرداری ازنا پرداخت شده است.

ملکی  افزود: مطابق برنامه‎های زمان‎بندی شده، پروژه هاي مسکن مهر نیمه تمام به اتمام خواهد رسید و برای سه ماهه دوم سال جاری برنامه‎ریزی‎های لازم برای افتتاح 4 هزار و 847 واحد مسکن مهر استان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت : 1200 واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در استان وجود داشت که با اطلاع رساني از طریق  صدا و سیما ، مطبوعات و نصب بنر ،  توانستیم بین 500 تا 600 متقاضی برای آنها جذب کنیم.
ملکی افزود: واحدهایی که بالای 75 و 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند می‎توانند از تسهیلات 5 میلیون تومانی اضافه شده به وام مسکن مهر استفاده کنند.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: افتتاح ، مسکن ، مهر ، امسال ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.