کالا‌های ۴۰ میلیارد ریالی قاچاق در شیراز لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک مغازه در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ احمدرضا خرم رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس، اظهار کرد: در جهت مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد هوشمندانه از دپو کالای قاچاق در مغازه‌ای در یکی از محله‌های شیراز مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به همراه نماینده تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مغازه ۲ هزار و ۱۲۲ دستگاه دوربین مداربسته و ۲ هزار و ۷۹۷ عدد تجهیزات جانبی از قبیل دی وی آر و کابل خارجی قاچاق و بدون مجوز گمرکی و قانونی بود را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه مالک کالا‌ها تحویل مرجع قضایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
روز نامه خبر اومدهههههه که گل گلاب گندم برنج به تقویم کشور اضافه شد و میگی سکه برای عروس داماد شده ۴۲ میلیون و کاریکاتور عروس داماد کشید که عروس نشسته و داماد داره فرار مبکنه از ترس مخارج ازدواج
United States of America
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
خوب که لو رفت
آخرین اخبار