کشف انبار تجهیزات پزشکی قاچاق در شیراز

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کشف بیش از ۷۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در یک انبار غیرمجاز در شیراز خبر داد.

محمدجواد راعی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اظهار کرد: با اخبار به دست آمده از منابع موثق مبنی بر دپوی تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق در یک انبار در شهر شیراز، گروهی متشکل از ماموران پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان تجهیزات پزشکی و مبارزه با قاچاق معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با دستور مقام قضائی، محل مورد نظر تعطیل شده و متهمان برای طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

او با هشدار نسبت به برخورد قانونی با تهدیدکنندگان سلامت مردم گفت: بیش از ۷۰ قلم انواع تجهیزات پزشکی مصرفی قاچاق با ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال در این بازرسی، کشف و ضبط شد.

راعی، از همه فعالان حوزه تجهیزات پزشکی استان درخواست کرد تا برای دریافت مجوز‌های قانونی لازم و ثبت انبار‌های خود در وبگاه اداره کل تجهیزات پزشکی کشور به نشانی https://imed.ir/ اقدام کنند.

این مقام مسئول به مردم توصیه کرد تا برای انتخاب و خرید کالا‌های سلامت محور، دقت بیشتری داشته تا از آسیب‌های احتمالی و خرید اشتباه، در امان باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه قاچاق کالا‌های سلامت محور را از طریق تماس با تلفن ۱۹۰ در اختیار کارشناسان و بازرسان مجموعه سلامت قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار