تلاش مدیریت شهری شیراز در راستای ایجاد امیدآفرینی و نشاط اجتماعی

مدیریت شهری به مناسبت سالروز میلاد بانوی کرامت حضرت معصومه (س) از دختران و بانوان شاغل در شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز تجلیل کرد.

شهردار شیراز در این آیین با تبریک سالروز میلاد بانوی کرامت حضرت معصومه (س) و روز دختر، با بیان اینکه ما در برابر مردم وظایف متعددی داریم، گفت: شهرداری علاوه‌بر فعالیت‌های متعدد عمرانی، خدمات‌رسانی و... در بُعد فرهنگی نیز در ایجاد شور و نشاط اجتماعی نقشی ویژه دارد.

محمدحسن اسدی تصریح کرد: در شهرداری شیراز همواره تلاش کرده‌ایم تا درراستای ایجاد امیدآفرینی و نشاط اجتماعی حرکت کنیم.

عضو هیئت‌رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین اظهار کرد: توجه به بانوان و توانمندی آنها برای همه اعضای شورای ششم اهمیت ویژه‌ای دارد.

سیده مریم حسینی بیان کرد: شورای اسلامی شهر در مصوبات توجه ویژه‌ای به بانوان دارد و به دغدغه‌های این قشر شاغل در شهرداری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

همچنین عضو هیئت‌رئیسه و رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز در این مراسم از اهمیت توجه اعضای شورا به قشر بانوان خبر داد.

افسانه خواست‌خدایی با اشاره به رصد عملکرد بانوان در مدیریت شهری شیراز از تأثیرگذاری بانوان و کارآمدی این قشر خبر داد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: با دیدگاه مثبت اعضای شورای اسلامی شهر و همت و توجه ویژه شهردار این کلان‌شهر به بانوان شاغل، افق دید روشنی را پیش روی خود متصور هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار