آمادگی سازمان همیاری شهرداری‌های فارس با حوزه شهرداری

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس در خصوص ارائه خدمات به مردم و شهر گفت: این سازمان آمادگی کامل جهت همکاری و تعامل هر چه بیشتر با حوزه شهرداری را دارد.

علیرضا راستیار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس با مجتبی پارسایی شهردار صدرا، اعضاء شورای شهر صدرا، هیات همراه و تعدادی از مدیران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

او ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری و شورای شهر صدرا در خصوص ارائه خدمات به مردم و شهر گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های فارس آمادگی کامل جهت همکاری و تعامل هر چه بیشتر با حوزه شهرداری را دارد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس با توجه به ارائه خدمات و عملکرد این سازمان افزود: سازمان همیاری در حوزه‌های مختلفی اعم از اقتصادی، عمرانی، آموزشی و. بسیار توانمند و از ظرفیت بالایی برخوردار است، که می‌تواند خدمات شایانی را ارائه دهد.

او با تاکید بر برنامه ریزی‌های مدون فعالیت‌های مختلف اظهار کرد: مجموعه سازمان شرکت‌های وابسته ای، چون همیار نت اولین ارائه دهنده سرویس‌های اینترنتی در فارس، شرکت همیار پردیس ارائه دهنده خدمات عمرانی به شهرداری‌ها، نمایشگاه بین المللی برگزار کننده نمایشگاه ها‌ی داخلی و خارجی، مرکز آموزش علمی کاربردی ارائه دهنده خدمات آموزشی، شرکت گردشگری مهر پارسیان، شرکت آتی شهر هوشمند ایرانیان و. دارد که می‌توانند در حوزه‌های متفاوت خدمات شایانی را به جامع هدف ارائه دهند.

در ادامه راستیار افزود: سازمان همیاری شهرداری‌های فارس آماده هر گونه همکاری با تمام شهرداری‌های سراسر استان است.

همچنین شهردار صدرا در این جلسه گفت: سازمان همیاری شهرداری‌ها یکی از پتانسیل‌های خوب برای استفاده شهرداری‌ها جهت رشد و توسعه هر چه بهتر ساختار شهری است.

مجتبی پارسایی با بیان اینکه عموما شهرداری‌ها خودشان سهامدار سازمان هستند، اضافه کرد: خودمان ناظر بر عملکرد آن هستیم و نظارت‌هایی که سازمان همیاری بر روی پروژه‌ها دارد به شکلی است که درصد زیادی از احتمال خطا و اشتباهات را کاهش می‌دهد که باعث اطمینان خاطر شهرداری‌ها در اجرای عملیات‌ها و فعالیت‌ها خواهد شد.

او عنوان کرد: این اطمینان و قابلیت برای ما وجود دارد که بتوانیم با سازمان همیاری تعامل و همکاری بیشتری بیش از گذشته با یکدیگر داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار